Nu Online
Momenteel zijn er 195 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Is het de bedoeling dat receptiegasten ook bevestigen als ze komen?

  12-3-2013 14:39:10
Of ga je er gewoon vanuit dat ze komen, maar anderzijds lijkt het me wel normaal dat zij ook bevestigen, gezien het allemaal wel geld kost als ze niet komen.

Lieve

Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 918


Sophie
18-5-2013
 Meld misbruik12-3-2013 14:46:18

Wij gaan dat toch vragen. Kost inderdaad genoeggeld :-)



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik12-3-2013 14:55:39

Wij vragen dat ook. De feestzaal moet zowel het aantal gasten voor het feest als het aantal gasten voor de receptie weten. Zo kunnen ze inschatten hoeveel hapjes ze moeten klaarmaken.
Wij hebben voor de receptie toch al enkele afzeggingen gehad, dus ik zou er niet van uitgaan dat iedereen die is uitgenodigd ook komt...




Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik12-3-2013 15:16:09

Wij vragen dat ook, want zo weet je hoeveel mensen er ongeveer zullen komen. Je hebt altijd last minute afzeggers of no showers bij een receptie, maar ja...



frida
6-2-2010
 Meld misbruik12-3-2013 15:16:20

Word toch wel veel gevraagd!



candy
20-7-2013
 Meld misbruik12-3-2013 16:00:59

normaal is het wel de bedoeling dat ze iets laten weten als ze al dan niet komen omdat jullie ook moeten aan geven hoeveel mensen er zullen komen voor de receptie he



Kirsten
7-9-2013
 Meld misbruik12-3-2013 16:03:10

Wij vragen dat ook hoor. Kost inderdaad genoeg geld en de feestzaal vraagt toch een exact aantal.



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik12-3-2013 16:36:34

Wij moeten dat aantal ook doorgeven aan onze feestzaal en ik zou dat toch zeker vragen. Kost allemaal al zoveel.



krista
9-8-2013
 Meld misbruik12-3-2013 18:51:35

wij verwoorden het zo met een gedichtje:
Gelieve voor 1 juli 2013 te laten weten of jullie al dan niet kunnen komen op de dag van onze dromen.
en dan onze gsm nummers.
Degene die niets laten weten voor 1 juli wil ik dan nog zelf contacteren voor uit te sluiten dat er veel gasten niet zullen zijn waar wij wel eten voor voorzien.




Lieve

 Meld misbruik12-3-2013 20:37:49

Bedankt voor de reacties. Goed dat ik dat weer weet.

Ik denk toch echt dat ik met antwoordkaartjes ga werken met postzegel erop. Het is wel duurder, maar ik denk toch dat veel mensen nogal nonchalant zijn en niet echt laten weten of ze nu komen of niet en ik wil duidelijkheid en dat heb je met zo'n antwoordkaartje; moeten ze aankruisen of ze komen of niet en met hoeveel personen. Eventueel vraag ik erbij of ze speciale voedingsgewoonten hebben (vegetariers,...), dan kunnen ze de nodige aanpassingen doen.
En ik zie me ook niet de allerlaatste minuut nog gaan rondbellen naar mensen die niks hebben laten weten. En op je uitnodiging gewoon zetten dat ze moeten laten weten als ze niet komen en er dan vanuit gaan dat ze wel komen, terwijl ze dan toch niet komen, dat willen we dus niet hè.

Het jammere is dat ik dan weer met 2 versies zal zitten; versie dat ze komen naar het avondfeest en de andere versie dat ze komen naar de receptie. (dus da's weer een extra kost die extra versie).


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info