Nu Online
Momenteel zijn er 70 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

adresstickers DRINGEND

  11-3-2013 20:59:04
Hallo iedereen

Ik zoek een website waar ik adresstickers met leuk design kan bestellen, die zeker nog voor vrijdag geleverd kunnen worden.

Op vistaprint staat de vroegste leverdatum pas op 18 maart, too late, want dit weekend moeten al onze uitnodigingen op de post.

Please help me!!!

Thanks

Charlotte
25-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1239


Hannelore
15-11-2013
 Meld misbruik11-3-2013 21:06:49

Ik kan je niet meteen helpen, enkel maar zeggen dat ik bij vistaprint onze nieuwjaarskaartjes bestelde en dat dat 21 dagen zou duren...de dag nadien zaten ze in de bus!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik11-3-2013 22:13:02

Eens bij je plaatselijke drukker horen?



cathy
12-7-2013
 Meld misbruik11-3-2013 22:13:49

je kan ze eventueel zelf maken,je kan stickers papier halen bij ava bvb.



Evy
27-7-2013
 Meld misbruik11-3-2013 23:38:39

Ik volg ook even mee.. Ik twijfel nog tussen: laten schrijven door mijn mama die kalligrafie kent of werken met stickers.



Pascal
28-9-2013
 Meld misbruik11-3-2013 23:54:05

Bij Belgaprint kan het zeer snel gaan als je kiest voor stickers op vel. Zie www.belgaprint.eu/nl/producten/Etiketten-A4-vellen/
Normaal is de productietijd 5 dagen, maar als je belt kan daar waarschijnlijk wel iets aan gedaan worden. Wij kopen daar al onze stickers en etiketten voor ons bedrijf. Ook onze misboekjes zullen van bij hen komen ( www.belgaprint.eu/nl/producten/boekjes/ ).
.



Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik12-3-2013 8:19:27

Ik print mijn stickers met een labelprinter. Ik weet niet of je daar ook een design op kan zetten maar dat zou ook nog een idee zijn toch?



Patrick

 Meld misbruik12-3-2013 9:45:17

Met een labelprinter van Dymo kan je ook designs op plaatsen, direct klaar en satiné labels.
Goede kwaliteit en overal te koop, je kan het achteraf ook blijven gebruiken voor alles en nog wat.
Is maar een idee, succes.
Op onderstaand adres loopt een actie,vandaag besteld, morgen in huis!!

http://www.prixos.be/nl/catalogus/etiket-dymo-99012-lab...



Sabrina
8-6-2013
 Meld misbruik12-3-2013 9:57:21

Wij hebben ze ook bij Vistaprint besteld en ze waren er 2 dagen later zonder dat we dat gevraagd hadden (ik had de optie van 3 weken genomen omdat het toch niet dringend was en goedkoper). Ik zou eens naar Vistaprint bellen, ze kunnen dat echt heel snel leveren.



Chloé
4-5-2013
 Meld misbruik12-3-2013 10:28:27

Ik had er ook via Vistaprint besteld en voor de trage levering gekozen, omdat iedereen hier zei dat het nooit 3 weken duurde, en het toch niet heel dringend was. Maar ik heb toch 3 weken moeten wachten hoor. De stickers zelf waren wel heel mooi!



Ellemieke

 Meld misbruik12-3-2013 18:10:20

ik zou eens proberen bij het lokale copycenter. De meesten doen meer dan enkel kopietjes maken en kunnen je hiermee zeker helpen!



Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik12-3-2013 20:02:35

thanks iedereen! Ik heb gewoon geen tijd om langs het copycenter te gaan, zo druk opt bedrijf.



ilse
24-8-2013
 Meld misbruik13-3-2013 9:43:52

Evy niet twijfelen dan,wat is er mooier dan kalligrafie...



Evy
27-7-2013
 Meld misbruik14-3-2013 5:25:45

@Ilse: kaligrafie is idd wel mooi hé, misschien dan toch hiervoor kiezen.



Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik14-3-2013 10:29:08

Het probleem is opgelost. Alé tis te zeggen, mijn verloofde heeft het op zijn werk gedaan. Hij kwam thuis met de adresstickers en ik zag direct een fout, onze postbus stond er niet op vermeld, dus alles kan opnieuw gedrukt worden. Mannen he, dan moeten ze is 1 ding doen en dan kunnen ze het nog niet :) Sorry voor de bruidegommen hier op het forum. :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info