Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wanneer verzenden van uitnodigingen?

  8-3-2013 7:27:58
Nog 63 dagen op de teller, de uitnodigingen liggen klaar .. maar nu weet ik niet wanneer ik deze zou verzenden, we zijn volgende week 8 weken van de trouw ... wanneer zouden jullie die verzenden?

Valerie
11-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 18 | Gelezen: 1979


lore
10-8-2013
 Meld misbruik8-3-2013 8:33:42

wij versturen ze een 2 a 3 maande op voorhand.
maar langer zou ik niet meer wachten om ze te versturen hoor.



Ann
18-5-2013
 Meld misbruik8-3-2013 8:45:18

Wij trouwen een week na jullie, en wij hebben ze een paar weken geleden al verdeeld! Ik had ze af, en ik vond het stom om ze hier gewoon te laten liggen.



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik8-3-2013 8:49:19

Hey Valerie
Wij hebben dat 8 weken voor de trouw gedaan en ze hebben een maand de tijd om te antwoorden.
Groetjes
Rebecca



Nathalie
6-7-2013
 Meld misbruik8-3-2013 8:59:46

Wij trouwen in juli. Ik denk dat ik ze al in april ga versturen of persoonlijk afgeven (in april hebben we afgesproken met vrienden). Of is dat te vroeg?
Aan mijn familie ga ik ze pas na de trouw van mijn broer (11 mei) versturen, anders vind ik dat zo raar.. Ze weten toch dat er een trouw komt :-)




Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik8-3-2013 9:34:13

Wij trouwen op 11 mei en ik ben ze begin februari beginnen te verdelen, omdat we toen al redelijk wat mensen persoonlijk zagen (bespaarde ons postzegels :)). Bij ons hebben ze tot 12 april de tijd om te bevestigen. Ik denk dat je ze dus gerust kan versturen!



Nathalie
6-7-2013
 Meld misbruik8-3-2013 10:36:53

Tineke,

Om die reden (het besparen van postzegels) denk ik ook om de uitnodigingen al begin april uit te delen. Het is dan 3 maand op voorhand. De meeste mensen weten het, maar het is toch in de zomervakantie, dus denk dat dat geen kwaad kan om dat 3 maand op voorhand al op te sturen of af te geven.



Saskia
22-6-2013
 Meld misbruik8-3-2013 10:51:04

de etiquette zegt 6 a 8 weken, dus begin maar te versturen zou ik zeggen



Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik8-3-2013 10:53:54

wij trouwen midden jullie, en gaan ze midden april uitdelen.
zelf hebben ze tijd om dan tot 30/06 te bevestigen of ze al dan niet komen.
wij moeten de dag voordien pas het juiste aantal doorgeven.



Kelly
11-5-2013
 Meld misbruik8-3-2013 11:02:01

Wij trouwen ook 11 mei en ik heb ze ook al uitgedeeld en verstuurd begin februari. bij ons hebben ze de tijd tot 6 april om te laten weten of ze komen. Wij hebben ze goed optijd afgegeven omdat we vonden dat mei toch een 'gevaarlijke' maand is nl er is veel te doen in mei, communies en lentefeesten ...



hanne
11-5-2013
 Meld misbruik8-3-2013 11:07:39

wij trouwen dezelfde dag en we hebben onze uitnodigingen deze week/dit weekend verstuurd... antwoorden voor 8 april. dus een maandje de tijd.



Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik8-3-2013 11:40:04

Bij mij nog 84 dagen op de teller en we zijn de adressen nu op de omslagen aan het zetten en gaan dit weekend-volgende week beginnen uitdelen. Wij willen antwoord voor 30 april. Dan hebben we nog één maand om tafelindelingen enzo te regelen!

Succes!




Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik8-3-2013 12:10:49

Hoi Kelly, leuk dat jullie trouwen op dezelfde datum als ons! :) Wij hebben ze ook vroeger uitgedeeld, omdat het dan een verlengd weekend is en we schrik hadden dat velen een weekendje zouden boeken. Je kan het nooit verhinderen, maar we hopen toch dat velen die datum vrijhouden.

Nathalie, inderdaad wij vonden het daarom ook goed om ze dan al te beginnen uitdelen. We hebben er hier nu nog vier liggen van mensen die we komende week nog zien en dan zijn ze allemaal uitgedeeld. Ik heb er maar 20 per post moeten versturen :)



Evy
18-5-2013
 Meld misbruik8-3-2013 12:48:30

Hey,

Bij ons staan er nog 70 dagen op de teller en wij hebben onze uitnodigingen vorige week verstuurd.
Groetjes



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik8-3-2013 16:18:57

Hey datumgenootje(s)!
Wij hebben onze uitnodigingen deze week op de post gedaan. De uitnodigingen die we persoonlijk afgeven hebben we al voor een groot deel rondgebracht. Nog enkele tantes en nonkels, maar die weten al lang dat we die dag trouwen.
Wij vragen te bevestigen voor 11 april.

Groetjes en nog veel voorbereidingsplezier!
Het begint goed af te korten nu he... Spannend!

Joyce




Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik8-3-2013 16:31:08

Hoi Joyce! 11 mei blijkt een populaire datum te zijn :) Lukt het wat met de voorbereidingen? Nog veel te doen? Nog 63 dagen!!! Ik ben enorm aan het aftellen :)



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik8-3-2013 17:05:10

Ja, volop aftellen nu, het mag wel gaan komen na zo lang voorbereiden!
Vooral nog "kleinere" dingetjes te doen. Dit weekend gaan we de bloemen vastleggen. Ik moet nog oorbellen en een armbandje vinden. Misboekje drukken + lezers voor in de kerk vragen. Bedankjes/tafelthema maken (theezakjes ineenknutselen). Gastenboek halen. Vilten bruidsboeketjes voor de bruidskindjes maken. Huwelijkskaars halen.
Nog wel wat werkjes voor de boeg dus, maar die zien we nog wel zitten ;-)
Staan jullie nog op schema?
Ik vrees dat we in een zwart gat zullen vallen nadien, als er niets meer voor te bereiden is ;-)




Valerie
11-5-2013
 Meld misbruik8-3-2013 22:30:53

Oké fijn dit allemaal te lezen, amai druk trouwdag precies 11 mei :-) .. ze zijn net allemaal op de post die met de post gingen gaan en dit weekend ga ik rond met de meeste uitnodigingen, dus ze zullen allemaal weg zijn op 8 weken van de trouw .. begint nu echt wel te korten!!



Jozefien
14-6-2013
 Meld misbruik11-3-2013 7:44:18

Wij trouwen op 14 juni en wij zouden graag ook zoveel mogelijk uitnodigingen persoonlijk afgeven of bussen, dus wij denken van ze begin april te beginnen uitdelen, zodat iedereen ze tegen half april heeft en ze hebben dan tijd tot 17 mei om te antwoorden. Da's een maand tijd voor hen en dan nog een maand tijd voor ons om de puzzel van de tafelschikking op te lossen ;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info