Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen nog op tijd of niet?

  5-3-2013 22:27:47
Hallo iedereen
Wij hebben sinds 1 februari onze uitnodigingen besteld. Het is nu al 5 maart en ze zijn er nog altijd niet. We hebben meerdere malen een mailtje gestuurd en geen reactie. Vandaag hebben we gebeld en de zaakvoerder is ziek?!? De mevrouw aan de lijn kon ons niets vertellen hoe het nu verder moet... Momenteel weten dus nog altijd niet wanneer ze klaar gaan zijn. Ik ben dus in grote paniek nu. We hebben al een voorschot betaald van 250 euro...
Op de uitnodiging staat verwittigen voor 20 april. Ik had graag de uitnodigingen persoonlijk bezorgd maar zal dus niet meer lukken .
Zie het effe niet meer zitten...

tinne
18-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1684


cathy
12-7-2013
 Meld misbruik5-3-2013 23:24:01

hey,
je kan mss eens persoonlijk gaan naar je drukker.



Evy
27-7-2013
 Meld misbruik5-3-2013 23:27:29

Ai ai dat is idd verre van leuk! Je hebt toevallig geen contract ofzo met hen waarin iets staat als ze hun werk niet kunnen volbrengen? Ik zou nog eens terugbellen en het uitleggen dat je je zorgen maakt. Je weet nooit dat ze het kunnen doorgeven aan een andere drukkerij ofzo.

Ik hoop voor jullie dat alles vlug in orde komt!



Lore
18-5-2013
 Meld misbruik6-3-2013 6:05:23

Hoi tinne! Niet panikeren:-) wij trouwen op dezelfde dag als jou en hebben onze uitnodigingen ook nog niet;-). We gaan ze pas binnen 2 weken krijgen (rond 21 maart) én gaan ze dan ook zelf ronddragen. Volgens de etiquette gaan uitnodigingen rond 6 tot 8 weken voor het huwelijk de deur uit... Onze gasten moeten ten laatste op 1 mei iets laten weten.



Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik6-3-2013 8:15:40

Hoi Tinne,

Wanneer je het echt niet vertrouwd zou ik toch nog eens bellen en vragen of ze niet een oplossing kunnen bieden. Ik neem aan dat ze wel een andere drukken in arm kunnen nemen om hun lopende zaken af te handelen. Zou hun zaak geen goed doen wanneer ze niks voor jullie kunnen betekenen.
En anders misschien toch ergens anders bestellen. Je hebt neem ik aan het voorbeeld en tekst enzo nog klaar. Je zou dan bij de drukker het bestand kunnen vragen en je geld retour kunnen vragen. Afgesproken datums kunnen altijd overschreden worden door overmacht maar ja dan hoop je wel op een passende oplossing.
Maar ga gewoon eens met ze om te tafel zitte, dan komen jullie vast tot een oplossing.



sofie
20-4-2013
 Meld misbruik6-3-2013 9:50:05

Als je denkt dat je te laat zal zijn met uitnodigingen, zou ik daar toch niet in panikeren. Wij trouwen 20 april en we hebben gisteren onze eerste proefdruk gezien. Als het allemaal meevalt, kunnen we volgende week woensdag onze uitnodigingen versturen. Volgens mij heb je nog wat tijd om die te versturen.

Het feit dat je geen respons krijgt is natuurlijk iets helemaal anders. Ik zou ook persoonlijk contact zoeken, hetzij door te bellen, hetzij door langs te gaan. Veel succes!



Ellemieke

 Meld misbruik6-3-2013 16:03:46

Tinne,

ik zou ook even met die mensen overleggen over mogelijke oplossingen... Hebben ze de kaarten al? Dan kan je ze misschien naar een andere drukker brengen.
Als ze de kaarten nog niet hebben, zal die je nog elders moeten bestellen én laten drukken.. Is het ontwerp klaar? Etc.

En naargelang de uitkomst daarvan kan je nog steeds onderhandelen over het terugkrijgen van je voorschot.

Goede moed en ik hoop dat er snel een oplossing uit de bus komt !

E.



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik6-3-2013 19:15:37

Oei das minder. Vind ik toch niet echt normaal. Ik zou ook eens persoonlijk tot daar gaan.. Wij zijn nu volop de uitnodigingen aan het rondsturen en ik trouw nu wel 2 weken vroeger dan u dus ik zou nog niet direct panikeren.



tinne
18-5-2013
 Meld misbruik6-3-2013 19:22:21

Hallokes

Bedankt voor de reactie!!!
Vandaag weer mailtjes gestuurd en enkele telefoontjes...
Hebben eindelijk een datum. 16/03! Hopen dat het dan lukt
groetjes
Tinne (bruidje met veel stress)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info