Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat vinden jullie van de tekst:

  3-3-2013 10:10:55

Dag dames,
Even jullie deskundige mening nodig over onze uitnodiging voor we ze laten drukken:

Een ontmoeting werd vriendschap
Vriendschap werd liefde
Liefde werd trouw



Evy & Maarten

Geven elkaar het JA-woord
op zaterdag 1 juni 2013 om 14.00 uur
in het gemeentehuis van Meeuwen-Gruitrode.


Graag willen wij met jullie op een gelukkig leven klinken,
lekkere hapjes eten en vele glaasjes drinken.
Dit doen wij in 't Raadmaekers, Heirbaan 121 te Dilsen-Stokkem


Gelieve voor 9 mei 2013 te laten weten als jullie al dan niet kunnen komen
op de dag van onze dromen
Maarten: nr Evy: nr
Maarten en Evy Familienaam - Familienaam, Adres

Cadeautip:
Omdat wij op huwelijkreis gaan
hebben bloemen en planten bij ons geen lang bestaan.
Willen jullie ons toch iets schenken
dan hopen we dat jullie aan ons spaarvarken denken

Samen gaan wij er een onvergetelijke dag van maken!
Wij vinden het daarom erg fijn
als jullie om 12.00 uur aan ons huis kunnen zijn.

Samen gaan wij er een onvergetelijke avond van maken!
Jullie worden om 18u30 verwacht voor een heerlijk dessertenbuffet
en een avondfeest tot diep in de nacht.

Samen gaan wij er een onvergetelijke avond van maken!
Jullie worden om 20.30 uur verwacht
voor een avondfeest tot diep in de nacht


De 3 laatste alinea's zijn dus de teksten die op een bijkomend kaartje worden gedrukt.

Waar ik een beetje over twijfel bij de cadeautip: "dan hopen we dat jullie aan ons spaarvarken denken". Zou ik daar niet van maken " dan mogen jullie aan ons spaarvarken denken.
Hopen klinkt zo van je moet ons geld geven. Niet?



Evy
1-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 931


Marjan
20-4-2013
 Meld misbruik3-3-2013 12:11:13

Leuk tekstje, alleen van "Gelieve voor 9 mei 2013 te laten weten ALS jullie al dan niet kunnen komen" zou ik "Gelieve voor 9 mei 2013 te laten weten OF jullie al dan niet kunnen komen" maken. En wat dat spaarvarken betreft: ik vind beide zinnetjes goed hoor :).



Christ

 Meld misbruik3-3-2013 12:13:15

'liefde werd trouw', zou het niet beter zijn: liefde wordt trouw...



Kim
14-9-2013
 Meld misbruik3-3-2013 13:42:03

Zoals Marjan al zei, moet het OF zijn. En het is huwelijkSreis. Ik heb persoonlijk een voorkeur voor 'mogen jullie aan ons spaarvarken denken'. Leuk geschreven!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info