Nu Online
Momenteel zijn er 181 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Glaasje op... laat je rijden

  2-3-2013 14:47:57
Dag bruidjes!

Omdat ikzelf nogal 'fanatiek' ben over verkeersveiligheid en drinken en rijden, zoek ik een ludieke manier om dit te verwoorden op de achterkant van onze uitnodigingen.
Op de achterkant komen de adressen van de kerk, de feestzaal en ons thuisadres en nu zoek ik een leuk tekstje om te verwoorden dat we graag hebben dat de mensen die drinken ofwel een bob voorzien ofwel op hotel gaan.
In jullie ogen klinkt dit misschien raar om dit op de uitnodiging te zetten, maar mijn vrienden en familie kennen mij en zullen dit 'typisch' Veva vinden :-)

Ik had al gedacht aan:
'Glaasje op ? Zoek een BOB en laat je rijden.'
'Tijdens het feest zullen we veel klinken, hierdoor kan het zijn dat jullie iets te veel gaan drinken. Wees voorzichtig in het naar huis gaan, weet dat er ook hotels bestaan.'

Maar laat jullie inspiratie maar komen !

Bedankt!

Veva
28-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 976


frida
6-2-2010
 Meld misbruik2-3-2013 16:30:47

ik vind dit prachtig idee!!!!



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik2-3-2013 17:09:44

Ik vind je laatste stukje al heel tof gevonden hoor :-)




Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik2-3-2013 18:30:03

Mooi Veva....
Leuk om er bij op te zetten. En je hebt gelijk dat je zo fanatiek bent hoor.
Hier ook altijd op voorant van gij of ikke....
Echt een leuk idee!!!



jonina
17-5-2014
 Meld misbruik2-3-2013 18:54:47

knap!



krista
9-8-2013
 Meld misbruik2-3-2013 21:18:18

Hoi Veva,
Ik vind dit n tof initiatief.
Wij wouden aan de binnenkant van de (buitendeur) een flyer hangen van n taxibedrijf met de gsm nummer op.
Dan bedenken ze zich mss om met n glaasje te veel op in de wagen te stappen en bellen ze mss op dat moment n taxi.
Want op voorhand worden er veel goede voornemens genomen.
En op t moment dat ze t nodig hebben, hebben de meeste geen gsm nummer van n taxi bij de hand..
Dus mss nog n extraatje wat jullie kunnen toevoegen...
Groetjes



Evy
18-5-2013
 Meld misbruik3-3-2013 7:05:11

Heel leuk idee. Vind het tweede stukje beter dan het eerste. En als de mensen je zo gewoon zijn zullen ze dit zeker weten te appreciëren.



Veva
28-9-2013
 Meld misbruik3-3-2013 11:07:55

Bedankt voor de reacties! :-)
Ik heb het gisteren verteld aan mijn beste vriend en hij lag plat van het lachen omdat dit zo 'typisch' is voor mij.
Indien er nog tips zijn, laat ze maar komen hé! Ik denk inderdaad iets in de trend van het tweede stukje en er dan het adres van een hotel opzetten waar wij ook gaan overnachten.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info