Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mening gevraag over de tekst van onze uitnodigingen :)

  24-2-2013 14:09:28
Op deze lazy snowy sunday zijn we s aan de tekst van de uitnodigingen begonnen :)
Wie wil het s 'keuren' en eventueel verbeteren :)
Deze tekst komt op de rechterbinnenkant...
Op de linkerbinnenkant komt ons adres en gsm nr. en het adres van de feestzaal...
Alvast bedankt,
Keshia en Kristof



Toen het begon, ver uit elkaar,
een toetsenbord hier, een beeldscherm daar
Al snel wisten wij, dit is niet voor even,
en hebben besloten, elkaar ons ja-woord te geven

Kristof & Keshia

trouwen op 13 juli 2013 in het stadhuis van Tienen.

We zullen om kwart voor twaalf voor de schepen van burgelijke stand staan,
en schuiven om één uur op de tuin ceremonie, elkaar de ringen aan.

Na de ceremonie, verwachten we jullie op de receptie en het avondfeest.

Als jullie er niet bij kunnen zijn,
vinden we een belletje voor één mei wel fijn.

Onze uitzet is compleet, het huis aangekleed.
Het enige wat ons hinderd, is dat ons saldo is verminderd.
Dus mocht je iets willen schenken, dan weet je waar we aan denken.


Keshia
13-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 1141


Kim
8-6-2013
 Meld misbruik24-2-2013 14:16:40

Ik denk dat het is: het enige wat ons hinderT, is dat ons saldo is verminderd.
En misschien ook wel wat veel komma's maar dat is mijn mening :)
Voor de rest vind ik het wel heel mooi geformuleerd.



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik24-2-2013 14:22:57

Ik vind de tekst wel leuk.Wij werken ook met rijmpjes. :) Wat Kim over de komma's zegt viel niet echt op als ik het de eerste keer las. Enkel als ik er op let, is het misschien wel wat veel maar voor de rest heel goed gedaan! ;)



Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik24-2-2013 14:23:01

Ik zou een punt zetten achter daar en geven. Geen komma achter even en staan want het staat voor en. En ook... En hebben WE besloten Tuinceremonie (aan elkaar) en geen komma achter Geen komma voor verwachten 1 mei, je schrijft ook 13 juli En inderdaad de dt-fout. Wel mooie uitnodiging



Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik24-2-2013 14:28:34

Oei... Dat bericht neemt mijn alinea's niet over.. Toen het begon, ver uit elkaar, een toetsenbord hier, een beeldscherm daar. Al snel wisten wij, dit is niet voor even en hebben we besloten om elkaar ons ja-woord te geven. Kristof & Keshia trouwen op 13 juli 2013 in het stadhuis van Tienen. We zullen om kwart voor twaalf voor de schepen van burgelijke stand staan en schuiven om één uur op de tuinceremonie elkaar de ringen aan. Na de ceremonie verwachten we jullie op de receptie en het avondfeest. Als jullie er niet bij kunnen zijn, vinden we een belletje voor 1 mei wel fijn. Onze uitzet is compleet, het huis aangekleed. Het enige wat ons hindert, is dat ons saldo is verminderd. Dus mocht je iets willen schenken, dan weet je waar we aan denken.



Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik24-2-2013 14:29:18

Grrr.. Ligt zeker aan de i-pad. Maar dt is dus de tekst met aanpassingen. Hopelijk zie je zo beter wat ik bedoel.



Bella
13-9-2013
 Meld misbruik24-2-2013 14:37:07

Hindert is inderdaad met een T.
Verder vind ik het heel mooi verwoord, het gedichtje bovenaan is heel origineel!
Alleen: is 1 mei niet extreem vroeg om al te antwoorden? Ik zou eerder 1 juni nemen, dan hebben jullie nog tijd genoeg toch?



Keshia
13-7-2013
 Meld misbruik24-2-2013 14:50:20

hola :) alvast bedankt voor de reacties en complimentjes!

Nu doen jullie ons wel twijfelen over die dt fout... Neem nu het verlengde, in bievoorbeeld 'het hinderDe mij'. Hier wordt die toch ook met een D gezet... :) hmmm.. twijfeltwijfel...

En inderdaad, die komma's haha was ons nog niet opgevallen maar toch bedankt om punten te zetten in de plaats, komt beter over!

Ivm de datum voluit schrijven, we willen vooral dat de trouwdatum in het oog springt, en niet de 'laat-ons-weten' datum ;)

en euhm ivm de tuinceremonie, ik had dit woord gebruikt wegens gebrek aan beter, maar bestaat dir woord eingelijk? :) en hoe word erbij gezet dat dit in de tuin van de feestzaal is ( haha en niet in die thuis bv ;) )

Stof tot nadenken! :)
Keshia



Keshia
13-7-2013
 Meld misbruik24-2-2013 14:54:13

Oja, misschien nog één dingetje ...

'en schuiven om één uur op de tuinceremonie elkaar de ringen aan'
Is dit correct Nederlands of eerder een dialect... :)
Moeten enkele woorden niet van plaats gewisseld worden, om die zin vlotter te laten klinken? :)

Keshia



Bella
13-9-2013
 Meld misbruik24-2-2013 14:55:16

Het verlengde neem je enkel in de verleden tijd, bvb: gespeeld is met een d want hij speelDe. Er is iets dat jullie hindert, dus de tegenwoordige tijd = stam+t
dus "hindert"



Tamara
23-5-2014
 Meld misbruik24-2-2013 15:37:58

Heel leuk tekstje!! Mijn verloofde en ik hebben elkaar ook via internet leren kennen, dus heb hiermee weer een ideetje opgedaan :-)



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik24-2-2013 17:16:06

Leuke tekst! Idd hindert is echt wel met een t!!!! Ik hinder... je hindert....
Ook ik ben van mening dat 1 mei vrij vroeg is om te bevestigen, hangt ook van de zaal af natuurlijk, wanneer zij graag het juiste aantal genodigden moeten weten...
Jullie trouwdatum vind ik fantastisch gekozen! Wij vragen onze bevestigngen voor 25 juni....
Nu is het meestal wel zo; als je uw uitnodigingen bij een drukker bestelt; zij controleren nog wel eens extra op eventuele schrijffouten want missen is menselijk maar niets zo vervelend als een schrijffout in je drukwerk...Veel succes enne.... nog 138 dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! whiiiiieeee



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik24-2-2013 17:24:00

.... je kan ook gewoon zeggen; ...op de ceremonie de ringen aan.... Het feit dat dit in de tuin is, zullen ze, ten eerste wel zien EN ten tweede; WAT bij slecht weer?????Dit laatste heb ik niet gezegd want het gaat uiteraard schitterend weer zijn op 13 juli!!!!!

Wij hebben ook een ceremonie, liefst in de tuin, maar hebben het geformuleerd als;
...Graag nodigen wij u uit, om 17u45 voor onze huwelijksceremonie met aansluitend avondfeest....



Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik24-2-2013 17:39:45

Tegenwoordige tijd: stam+t



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik25-2-2013 13:43:42

Ik denk dat alles kwa tektt al gezegd is.
Ik wil gewoon even zeggen dat het een super mooie tektst is.... Goed gedaan voor ne zondag ;-)



Keshia
13-7-2013
 Meld misbruik25-2-2013 20:28:27

Dank je voor de dt-verbetering en de tuinceremonie-tip. Ja, het was een productieve zondag, zeg dat wel ;)

@ Kelly: Olé weer ne dag minder! ;)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info