Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuum Bruidegom

  21-2-2013 9:57:42
Beste bruidjes,

wij zijn dit weekend naar Suit Supply in Antwerpen geweest en hadden daar het ideale kostuum gevonden. Nu hadden ze het niet in de juiste maat en hebben ze het besteld waarbij we binnenkort nog eens langs gaan om het in de juiste maat te passen en dan te zien of het echt wel dat is. Nu hadden we eens op de website gekeken om nog naar wat andere kostuums te zien. Wat blijkt, het kostuum dat we gekozen hadden, is er eigenlijk eentje van de wintercollectie. En nu is mijn ventje aan't twijfelen geslagen omdat hij denkt dat het kostuum wel eens veel te warm zou kunnen zijn voor deze zomer. Wat denken jullie?

groetjes
Jana

Jana
6-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1135


Bea
6-7-2013
 Meld misbruik21-2-2013 10:10:50

Moeilijk zo te zeggen. Was het echt een heel warme stof? Wij zijn ook juist voor mijn vriend zijn kostuum geweest. Mijn vriend loopt altijd in korte mouwen en draagt dus nooit een trui. Voor de trouw zal hij wel in kostuum met gilet zijn. We hebben wel gekeken voor een niet te warme stof. De verkoopster raadde wel een echt zomerkostuum af omdat je dat niet veel kan dragen en de bedoeling is nu wel om het bij allerlei gelegenheden aan te doen. We weten niet het weer op onze dag! Ik hoop ook hard op een warme zomerdag maar dit jaar was het op onze datum amper 20°C. Als het echt snikheet zou zijn zal de kostuum vest rap uit zijn. Ik denk dat het dus niet zo veel uitmaakt tenzij je een echt winters kostuum hebt gekozen, de meeste stoffen zitten er toch wat tussenin.



Jana
6-7-2013
 Meld misbruik21-2-2013 10:27:03

Het was een 100% wollen kostuum, het voelde wel wat dikker aan natuurlijk als de linnen kostumen. Maar hij vond het perfect ok, tot als hij zag dat het een winterkostuum was. ' T is een beetje een twijfelaar en nu laat hij hem eigenlijk meer leiden door het feit dat het een winterkostuum is dan of ze warm of niet aanvoelde. Vandaar enkele meningen om alles wat in perspectief terug te brengen. Alvast bedankt voor de feedback!



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik21-2-2013 10:37:45

Het feit dat het 100% wol is is misschien juist goed. Het is ook sterk ademend en daarom ok voor zowel koude als hitte. Als hij het niet als zeer warm ervaarde in de winkel dan zal het wel goed zijn. Ik begrijp hem wel. Voor mijn kleed heb ik ook gekozen voor iets dat niet te warm aanvoelde uit schrik heel de dag oncomfortabel te zijn...



Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik21-2-2013 11:11:55

Zoals je hier al zelf zegt, laat hij zich gewoon lijden door het feit dat hij het neergeschreven gezien heeft dat het om een winterkostuum gaat!
Maar ik denk dat als dit echt te warm is, de verkoper er ook wel iets van gezegd zou hebben niet??

Je kan hem altijd eens laten bellen naar de winkel, maar ik denk ook wel dat er niet zoveel verschil zal zitten tussen de zomer en de winter collectie. Of het moest een nylon kostuum zijn, maar die draag je dan erna weer amper niet..
En wol is idd goed voor zowel in de winter als zomer, dit is niet te vergelijken met de wollen truien en sjaals die we allemaal kennen



Jana
6-7-2013
 Meld misbruik21-2-2013 13:49:40

merci voor de reacties. En inderdaad de verkoopster had dit ook zeker gezegd moest het te warm zijn. Hij is nu al terug wat zekerder. hij heeft zich inderdaad wat laten leiden door de website en niet op zijn gevoel. We gaan het nog eens passen en dan zien of hij te warm vindt of niet. Groetjes!



Thibaut
18-5-2013
 Meld misbruik21-2-2013 15:49:57

Vorige week heb ik ook mijn kostuum samengesteld voor de trouw.

De stof die zal gebruikt worden is ook 100% wol (super 130) en dit is normaal voor de meeste kostuums, de duurdere gebruiken super 100 stof.

Een ander alternatief is kostuums met een deel zijde in, dan zijn ze geen 100% wol maar zit er een bepaald percentage zijde in (hierdoor krijgt het kostuum meer glans).

Winter- of zomerkostuums in super 130/100 zijn dus altijd 100% wol, enkel de dikte van de stof verschilt.

Een linnen kostuum zou ik zeker NOOIT doen, hierin is niets van "vorm" te krijgen wat een kostuum net wel nodig heeft.

En als hij echt te warm heeft zal dit toch op het avondfeest zijn en dan kan de vest af é.



Debby
31-12-2019
 Meld misbruik21-2-2013 22:20:18

Wat is daar de prijsklasse eigenlijk?



Jana
6-7-2013
 Meld misbruik22-2-2013 9:36:31

Bij suitsupply starten ze al vanaf 299 en kan je het zo duur maken als je zelf wilt. De prijzen staat ook op hun website.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info