Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

al afzeggingen nog voor de uitnodigingen :s

  20-2-2013 19:29:23
hoi hoi allemaal,

Ik kom even zeuren al is het misschien banaal maar meer en meer mensen komen al zeggen dat ze er niet bij kunnen zijn op onze trouw...
Ok we trouwen 3 aug dus dat hadde we verwacht maar met volgende twee situaties heb ik het wel moeilijk

1e petekind : mama zet op facebook hoera reis geboekt, ik zeg al lachend toch ni de 3e aug he. Direct telefoon oh sorry totaal vergeten maw bye bye bruidsmeisje :S

vriend : Woont in het buitenland, had vorige zomer al toegezegd muzikant te zijn op onze trouw, wat blijkt nu gaat hij wss geen verlof krijgen/kunnen nemen ...
maw bye bye topmuzikant

Mss ben ik gemeen dat ik er over zeur maar vind het echt ni leuk hoor
dikke zoen

sarah
3-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 18 | Gelezen: 1409


candy
20-7-2013
 Meld misbruik20-2-2013 19:37:59

hier ook juist het zelfde, maar niet zo erg als bij u.
Bij ons heeft enkel mn nokel gezecht dat hem nie kon komen(wist ik eigenlijk al) en mijn meter(dat vind ik dus wel echt erg mijn eigen meter die niet komt) voor de rest heb ik tot nu toe enkel telefoon gehad dat ze komen



sarah
3-8-2013
 Meld misbruik20-2-2013 19:45:46

ik hou men hart vast voor als uitnodigingen verstuurd worden.

Ohja dan nog ni te vergeten mijn grootvader komt ook ni want mijn papa komt zucht....



candy
20-7-2013
 Meld misbruik20-2-2013 19:54:30

oei das minder.
Ik zal mee dat alles in orde komt .
Ik heb een beetje bang dat er niemand van mn vriend zijn kant gaat komen.
Als ik mn schoonouders moet geloven toch.
ze vinden het te ver voor af te komen zeggen ze.
Maar mijn familie kommen bijna allemaal(buiten mn nokel en mn meter) en die komen van veel verder.
dus tot nu toe van mijn familie komt er al 38man en de familie van mijn viend
tot nu toe 11man (waarvan 8 zn ouders en broers zijn) dus daar heb ik zo een beetje bang voor. Vin het zo erg voor mn vriend.
Hij zelf trekt het zich niet aan, maar moest ik in zijn plaats zijn, dan zal ik toch woest zijn hoor.
Heb zelf al gezecht dat hij zelfs vrienden van zn werk mag vragen, maar dat wilt hij niet (enkel receptie zegt hij) dus ik weet het dan ook nie meer.
Had mn tafel in deling ook al iets of wat in mn hoofd, maar zo als het er nu uit ziet kan ik het vergeten



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik20-2-2013 19:55:40

Bah, Sarah, helemaal niet leuk. Was je bruidsmeisje nog niet gevraagd of had de mama dit naast zich gelegd? Een kleintje is schattig maar misschien moet je het dan op zijn Amerikaans doen met een groter, volwassen maid of honor die de avond vooraf bij jou blijft slapen en giechelen? Lijkt me ook heel leuk. Mocht ik geen dochter hebben met wie ik dit gepland heb, zou ik het alvast zo doen. Probeer, i know i know, je te concentreren op de mensen die zich wel voor jullie vrij maken en samen met jullie er een onvergetelijke dag van maken. Dikke knuffel



debora
18-7-2014
 Meld misbruik20-2-2013 19:59:13

Ooo, da snap ik dat da echt nie leuk is!! Ik hou men hart ook al vast voor volgend jaar...Wij trouwen tijdens bouwverlof

Maar heb me al voorgenomen om mij (ga het probere toch) nie druk te maken in mensen die er liever nie bij willen zijn, maar genieten met de mensen die het wel de moeite vinden

x



sarah
3-8-2013
 Meld misbruik20-2-2013 20:25:40

petekindje was al gevraagd als bruidsmeisje hoor mama was het gewoon totaal vergeten. ze voelde zich kei schuldig, dacht dat we later trouwde.
Ik heb nog 3 bruidskindjes hoor maar ik ga gewoon als ik de foto's zie haar erop missen.

Goh ik weet dat dit geen werelddrama's zijn maar ik hoop dat af en toe een beetje zeuren mag ;)



krista
9-8-2013
 Meld misbruik20-2-2013 20:30:08

Oh Sarah,
Ik vind het supererg... Ik leef met je mee.
Ik heb maar een hele kleine familie, mijn ventje ook.
Zijn ouders zijn gescheiden, z'n broer heeft met zijn ma gebroken...
z'n ma is ook niet echt n moederfiguur, maar z'n broer wou enkel getuige zijn als z'n ma niet kwam...
Dus bij ons weinig familie, maar heel veel vrienden en collega's..
Mijn collega's kwamen overlaatst vragen (degene die weten dat ze mogen komen ;-)) wanneer de trouw is en die hebben hun verlof/uren proberen aan te passen aan onze trouw.
Wat ik wil zeggen is.. Kan je je niet optrekken aan (echte) vrienden en familie en andere vrienden zo een beetje vergeten???
Ik hoop dat je met n super gevoel jullie dag beleeft.
Vele leuke momenten gewenst die de mindere momenten overtreffen.
Dikke knuffel!



debora
18-7-2014
 Meld misbruik20-2-2013 20:30:47

Da snap ik dat je da heel erg blijft vinden! En daarvoor is deze site gemaakt he! Onder andere om te kunnen zeuren tegen elkaar



sarah
3-8-2013
 Meld misbruik20-2-2013 20:56:50

gelukkig heb ik inderdaad een gigantische vriendengroep waar ik kan op rekenen, daar kus ik dagelijks men beide handjes voor ;)

merci lieve schatten voor de troost en steun



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik20-2-2013 20:59:11

Hmz ja herkenbaar... Mijn schoonmama was al wat aan 't zagen als ze onze planning hoorde. De familie langs haar kant woont wat verder... "Als dat feest niet direct na de mis volgt gaan die niet komen ze"... Pff ja, dat ze dan thuis blijven als ze 't niet belangrijk genoeg vinden he... Voor familie kan je toch eens iets meer doen, of niet soms?
Het bruidsmeisje dat we in gedachten hadden (maar nog niet officieel gevraagd, wel gesuggereerd - eigen schuld, dikke bult?) is dan ook op vakantie... de mama was het vergeten...Voelde zich ook schuldig maar ja, ze gaan met 20 man op vakantie, ik snap ook wel dat je dan niet zoveel locaties en weken hebt om uit te kiezen...
Ik denk dat wij ofwel maids of honour zullen hebben ofwel gewoon geen bruidskindjes.
Maar je metekindje die niet kan komen vind ik wel tien keer erger dan bij ons! Uiteraard heb je haar er graag bij en wil je haar ook op de foto's zien achteraf...



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik20-2-2013 21:00:48

Vandaag ook weer zo'n telefoontje gehad! Ik vermoed dat heel de familie wel zal komen, daar heb ik toch nog niets van opgevangen. Maar vrienden laten het hier ook een beetje afweten. Hun jaarlijkse vakantie verzetten is toch wel heel moeilijk blijkt. Ik dacht als ze het op tijd wisten dat vlotter zou gaan maar mensen lijken echte gewoontedieren op dat vlak! Ik heb ook wel mensen die speciaal even terugkomen voor de trouw of een dag later vertrekken en dat doet wel deugd!Ik tracht te denken: het zal zeker ook leuk zijn met de mensen die wel komen en op die dag zal ik niet denken aan zij die er niet zijn.



sarah
3-8-2013
 Meld misbruik20-2-2013 21:36:57

bij ons is probleem ook beetje dat ik met nederlander trouw (dat feit op zich is ni het probleem hoor hihi)
en hun verlof valt daar anders dan hier dus is het nog lastiger om het te plannen, de muzikant die wss niet kan heeft ook gewoon de pech dat zijn onthaalmoeder er maand verlof opeist en ze dus meer meoten knippen en plakken om verlof te kunne hebben voor hun zoontje enzo.

Even de gierigaard in mij: voordeel van mense die afzegge is dat het weer paar mensen goedkoper wordt he ;) (al is dat maar een ieniminischrale troost)



krista
9-8-2013
 Meld misbruik21-2-2013 9:08:54

Hey Sarah,
Dat heet positief denken ipv de gierigaard uithangen ;-)
Hihihi.
Groetjes.



Sjoera
25-5-2013
 Meld misbruik21-2-2013 10:42:50

Ik heb ook ontdekt wie mijn echte vrienden zijn. We hebben een heel aantal mensen uitgenodigd voor het avondfeest. Aan een paar van die mensen heb ik gevraagd of ze een handje wilden toesteken bij de receptie voor collega's die we eerder op de dag houden, want we doen de catering helemaal zelf en ik zou nog wat mensen kunnen gebruiken die hapjes willen rondbrengen. Tot nu toe bitter weinig respons. Eén zei zelfs rechtuit: "helpen, dat doe ik niet hoor." Maar die mensen komen dan wel allemaal naar het avondfeest...

Zo'n huwelijk is toch wel een wake-up call.



Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik21-2-2013 10:57:11

Van die mama van je bruidskindje snap ik dat echt niet. Als mijn kind als bruidskind zou gevraagd worden, zou ik dat een hele eer vinden en zo dit héééééééééél groot in mijn agenda staan! Terecht dat je daarover erg teleurgesteld bent! En af en toe zagen mag hier



Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik21-2-2013 12:11:23

Hi Sarah,

Tuurlijk mag je ervaqn balen en tuurlijk mag je het niet leuk vinden. Want dat is het ook.
Vind het echt vervelend voor jullie dat dit zo moet gebeuren...
Inderdaad vallen onze feestdagen en vakanties anders als in Belgie. En dan ligt het er ook nog aan welk deel van Nederland...Daar zit ook veel verschil in.
Afzeggingen zullen er altijd zijn..helaas maar je kan er weinig aan doen. Dan van je bruidsmeisje, tja das een beetje onnagedacht van de moeder...

En he, dit forum is om dingen te delen toch? Dat kunnen leuke dingen zijn maar ook de vervelende waar je tegen aan loopt. Doen we allemaal! En nee, niemand is dan een zeur...



Brigitte

 Meld misbruik23-2-2013 23:18:29

Hé Sarah ,

Trek het je niet te veel aan .
Ik versta niet dat zo'n belangrijke dingen kunnen vergeten worden .
Maar ja , je hebt het toch maar voor
Anderzijds , de mensen die niet kunnen of niet willen komen weten niet wat ze missen !
Een supertof huwelijk van een supertof koppel ! Spijtig voor hen
Kop op hé meid !
Sarah , mag ik je iets vragen ?
Zijn jullie uitnodigingen al klaar ?
Onze dochter trouwt ook op 3 augustus en ze is maar juist aan het ontwerp begonnen
Hopelijk is ze dan niet te laat ?
Groetjes



sarah
3-8-2013
 Meld misbruik24-2-2013 14:35:05

hoi iedereen,

Eerst en vooral begin ik men bericht met super leuk nieuws ik ben voor de 5e maal gevraagd als meter.
Een vriendin heeft toestemming gekregen om een kindje met syndroom van down te adopteren, als alles vlot gaat is het kleintje er ngo bij in augustus.

Onze uitnodiging ontwerp is klaar maar ik moet wel nog de tekst juist maken en gedrukt zijn ze nog lang niet hoor.
Dus nog geen paniek ;)

Groetjes sarah


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info