Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Sjabloon op adresetiket. Hulp!! :-)

  19-2-2013 12:09:19
Dames,
ik heb donkergrijze enveloppen voor de uitnodigingen, en de adressen worden dus op een etiket geprint (of geschreven, dat weet ik nog niet).
Maar een gewone witte etiket, ik vind het nogal saai...
Dus ik wou er een sjabloontje op printen, maar ik vind niet hoe ik dat moet doen.

Als ik de adressen wil printen, weet ik wel hoe ik dat via excel moet in orde krijgen.
Maar om zo'n sjabloon of prentje op elk etiket te krijgen, ik zou niet weten hoe ik dat moet doen.

Wie kan me hierbij helpen?

Katrien
20-4-2013
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 1126


candy
20-7-2013
 Meld misbruik19-2-2013 12:28:05

hey katrien, heb je word?



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik19-2-2013 12:43:06

Ja, word, excel,....



candy
20-7-2013
 Meld misbruik19-2-2013 12:50:59

ga dan naar word een bestaande doc. als je da hebt en klik dan op bestand en kies nieuw,
dan komt er een hele lijst te staan waar je uit kan kiezen.
Er staat ook etiketen tussen en eveloppen, anders moet je dat eens proberen



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik19-2-2013 13:05:27

Zo kan ik wel m'n adressen erop krijgen, maar ik vind niet hoe ik er een sjabloontje bij krijg.
Toch merci om mee te denken. :-)



candy
20-7-2013
 Meld misbruik19-2-2013 13:12:45

een achtergond bedoelt ge ? dat doe je dan via paint en dat kopier je dan op word maar je moet dan wel u aders ook op paint invullen he zo heb ik da ook gedaan voor ons bedankjes, en tafelnamen,



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik19-2-2013 13:46:35

En als je nu twee keer print? Een eerste keer de sjabloontjes op alle etiketten en de tweede keer de adressen zelf? Dat lijkt me nu het minste werk



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik19-2-2013 14:28:34

Ja, ik wil gerust 2x printen, dat was ik ook van plan.
1x de mail merge doen om de adressen op de etiketten te krijgen.
en dan 1x printen voor die sjabloontjes.
Maar hoe krijg ik die sjabloontjes netjes op de juiste plaats zodat die op elk etiket op dezelfde plaats komen te staan?

@Candy, het is geen achtergrond. Het is 1 prentje in de hoek van elk etiket.
Het adres staat links uitgelijnd, het prentje zou rechts moeten staan.

Ik weet dat ik ook met een stempeltje kan werken, maar ik denk dat printen het mooiste is.



Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik19-2-2013 15:53:14

Ik heb het nog eens een WORD bekeken en Candy zit zeker wel op de goede richting te kijken.
Wanneer je nieuw- etiketten - verzending - zakelijk
neemt dan kan je bij de adresregel (het kleine tekstgedeelte van de afzender zeg maar) een plaatje invoegen.
Denk dat dat sneller werkt als 2 printen en/of stempelen. Het risico van 2 keer printen is dat als je inkt niet goed droog is je opnieuw kan beginnen. Zou zonde zijn.
Denk toch dat dit de moeite waard is om te kijken.

Ikzelf wil transparante etiketten gebruiken. Dit voor een dymo labelprinter.



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik19-2-2013 15:55:31

Dat heb ik niet gevonden. Opnieuw zoeken dus. :-)
Merci'kes. :-)



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik19-2-2013 16:01:06

Helaas, dat kan ik ook niet gebruiken, want die etiketten zijn te groot.
Dat is voor type Avery 5164 (dwz 6 etiketten per blz) of Avery 5163 (dwz 10 etiketten per blz), maar ik heb type Avery J8159, de gewone adres-etiketten dus.
En ik kan het type ook niet wijzigen.
Vanavond nog wat verder knutselen (nu eerst nog wat werken ).



Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik19-2-2013 16:08:12

Oh dat is wel jammer. Dan denk ik toch dat je iets anders moet verzinnen. Of ja, dubbel printen. Maar wel goed laten drogen hoor!

succes



NANCY
20-4-2013
 Meld misbruik19-2-2013 16:13:17

@Katrien, kan je niet via Powerpoint werken?



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik19-2-2013 16:14:39

Ik heb daar geen ervaring mee.



Lindsay
29-6-2013
 Meld misbruik19-2-2013 18:59:04

je opent word, daar klik je bij 'verzendlijsten' en afdruk samenvoegen starten.
daar kies je etiketten, op knop nieuw klikken, dan kan je zelf een formaat instellen (dus nameten op je etiketvel).
dan kan je via invoegen er een figuurtje opzetten (dat komt op je eerste etiket te staan) en als je dan bij verzendlijsten op 'etiketten bijwerken' klikt, komt dit op alle etiketten te staan



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik19-2-2013 20:18:23

Vroeger printte ik eerst op een gewoon blad en puzzelde ik met de raam hoe dat op de etiketten zou komen :-) Dus het etikettenblad achter het gewone blad. En dan als het gelukt is printen maar... Ik weet het stom maar ik deed dat altijd zo :D


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info