Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodiging Vliegtuig ticket

  18-2-2013 18:58:31
Hoi
Omdat ons thema reizen is zou ik heel graag de uitnodigingen als vliegtuig tickets hebben
Weet er iemand een leuke site waar dit online kan besteld worden
Want denk dat als we dit moeten laten bij een drukker doen het wel een duur kan uitvallen

diny
21-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1175


Sybil
14-9-2013
 Meld misbruik18-2-2013 19:10:31

Hallo

Bedoel je zoiets: http://www.cartarosa.be/huwelijkskaarten/trouwkaarten/t...

Groetjes



Jana
6-7-2013
 Meld misbruik18-2-2013 19:24:27

Hey,

wij hebben de onze volledig zelf gemaakt. Een snijmachine met perforatormes, hoekpons en dan gewoon bij het copy center afdrukken. Wij vonden inspiratie bij http://www.fabfatale.com/2011/10/diy-airline-ticket-inv... . Baiss is dezelfde, maar onze is toch heel anders qua lay-out enzo, wij hebben voor iedereen een persoonlijk ticket (op naam) afgedruk. Als je wilt, mag je me altijd een berichtje sturen met je email en dan stuur ik je onze template door.

groetjes



Carmen
27-4-2013
 Meld misbruik19-2-2013 8:57:35

Wij hebben ze ook zelf gemaakt. Het mapje voor ze in te steken: 120 pagina's zwaar bordeaux papier van de Ava (60 euro), een stempel van de Ava 'uitnodiging' met witte inkt, dubbelzijdige plakband om de mapjes te plakken. Templates voor de uitnodigingen van het internet gehaald (3 uitnodigingen op 1 A4), 2 tickets per uitnodiging (1 met de uitnodiging, 1 met praktische informatie), laten printen in een copycenter voor 40 euro. 120 goedkope uitnodigingen, maar wel zelf veel tijd in gestoken om alles te snijden, plakken, samenstellen,...



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik19-2-2013 10:30:10

Diny, wij werken met het thema reizen. Wij gebruiken het vliegticket als tafelverdeling voor de gasten voor het diner. Ik wou je wel laten weten dat de prijzen om zoiets te maken bij een grafisch ontwerper (zo doen wij het) wel meevallen als je voldoende vergelijkt. Wij hebben een 6-tal ontwerpers aangeschreven (en ook de drukprijzen gevraagd) en voor ons komt onze eigen ontworpen uitnodiging goedkoper uit dan eentje uit een boek. Wij werken samen met Het Drukpunt uit Loppem. Echt een aanrader hoor!



Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik19-2-2013 11:10:58

Als je een beetje met de computer kan werken kan je zelf iets ontwerpen en het op vistaprint opladen.
Daar vallen de prijzen echt goed mee. En je moet er niet zoveel werk in steken om te knippen/plakken etc.

Succes!



diny
21-6-2014
 Meld misbruik19-2-2013 18:11:04

Bedankt voor jullie tips!
Krijg er echt al goesting in om eraan te beginnen (al is het nog heel vroeg )



klara
25-5-2013
 Meld misbruik3-3-2013 18:23:15

Wij hebben onze trouwkaarten gekocht bij Weddingdesigns :http://www.weddingdesigns.nl/nl
Goeie service, heel vriendelijk en kwaliteitvolle kaarten. Ze hebben standaardvoorbeelden met tickets!



diny
21-6-2014
 Meld misbruik3-3-2013 19:27:46

Bedankt voor de tip Klara, ziet er echt leuk uit!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info