Nu Online
Momenteel zijn er 30 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafeldecoratie

  16-2-2013 17:34:12
Ik weet dat dit berichtje hier eigenlijk totaal niet thuis hoort, maar aangezien we allemaal wel wat bezig met tafedecoratie voor onze eigen trouw kunnen jullie me misschien wel op ideetjes brengen. Binnenkort heb ik een kookexamen voor mijn avondopleiding. De doelgroep die bij mij komt eten zijn jonge leerkrachten. Nu moet ik ook mijn tafel decoreren typisch voor mijn doelgroep. Ik heb maar geen idee hoe ik dit kan doen. Hebben jullie ideetjes?

Ann
19-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 575


Kim
4-10-2014
 Meld misbruik16-2-2013 17:39:32

Leitjes en krijtjes, oefenboekjes ;-), Kleurtjes en papier tafelkleed, zo kunnen ze tekenen :D Ik denk nog effe mee ...



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik16-2-2013 17:45:43

Hey, het menu of hun namen zou je eventueel op een kleine krijtbortje (ava) kunnen schrijven. Verder heb ik ook totaal geen inspiratie...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...