Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Drukkerij regio Antwerpen - Lier

  27-10-2006 10:25:52
Hallo,
Wij zijn op zoek naar een drukkerij in de omgeving van Antwerpen - Lier. Graag enkele aanraders. Kunnen wij daar ook gewoon op een zaterdag naartoe?
Groetjes
Sofie

Sofie
17-2-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1817


Evi
26-5-2007
 Meld misbruik28-10-2006 18:39:28

Hey,

Je kan misschien eens een kijkje gaan nemen bij Drukkerij Vekemans, Rechtestraat 8 in Lier. Wij zijn er vandaag zelf geweest en ik vond het zeer vriendelijke mensen! De prijs is natuurlijk afhankelijk van jullie eigen keuze, maar ik denk dat het prijs - kwaliteit wel goed zit.

Veel succes!

Evi
26/05/2007



Liesbeth
22-9-2007
 Meld misbruik8-11-2006 10:54:15

Heist op den Berg is niet ver van lier! Dus Michiels in Booischot!!! Is heel gekend, heel vriendelijk en prijs/kwaliteit is ook heel goed


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info