Nu Online
Momenteel zijn er 181 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hulp bij uitnodigingen

  12-2-2013 21:32:35
Dag bruidjes,

ik ben deze week begonnen met de uitnodigingen op te stellen,
maar zit een beetje met de handen in het haar. Mijn vriend en ik hadden op verschillende sites gekeken om een idee te krijgen hoe we onze uitnodigingen wilden. Er was er 1 die er bij ons direct uitsprong, alleen is het zo dat de achtergrond zwart is met een goudkleurige tekening (soort van sierlijke krullen) en idem lettertype. Nu lijkt mij zwart misschien een beetje raar voor een trouw? want we willen dan ook onze menukaarten en misboekjes in dezelfde stijl afwerken. Het is wel volledig ons gedacht, maar ben toch een beetje bang voor de reacties? Zouden jullie een zwarte kleur durven nemen?

Dan zit ik nog met een 2e vraag. We hebben uitnodigingen nodig voor mensen die alleen naar receptie komen, voor mensen die nr receptie én blijven eten, en voor mensen die enkel naar dessertbuffet komen. Maar hoe formuleren jullie dit? voor receptie is duidelijk, maar voor receptie en eten wou ik vermelden: u wordt uitgenodigd voor receptie met aansluitend avondfeest.. maar mijn vriend zegt dat avondfeest eigenlijk het desserbuffet is? ik wou voor de mensen die naar het dessertbuffet komen ook gewoon dessertbuffet vermelden op de uitnodiging maar mijn vriend vind dit maar raar?

Hopelijk kunnen jullie mij een beetje wijzer maken

Birgit
8-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1400


angelique
8-6-2013
 Meld misbruik12-2-2013 21:49:45

hallo,
qua kleur vind ik zwart en goud heel mooi!, mijn mening hé.

wij hebben zo tewerk gegaan, 1 kaart voor het avondfeest voor iedereen, mensen die mee mogen gaan eten hebben een extra kaartje bij de uitnodiging

bvb 1 voor het dessertbuffet & dansfeest, + extra kaartje voor diner
en een andere louter voor de receptie?



Ann
14-9-2013
 Meld misbruik12-2-2013 21:59:35

ik vind dat je voor uitnodigingen gewoon moet nemen wat je aanstaat. Of dat nu zwart, goud, groen, geel of knaloranje is, maakt niet uit als het jullie ding maar is.

Wij hebben ook verschillende groepen voor receptie, avondfeest en dessertenbuffet. Wij maken 1 uitnodiging (op een grote kaart) met het uur van de misviering en steken er dan kleinere kaartjes bij naargelang ze uitgenodigd zijn voor de receptie, feest of dessertenbuffet.

Groetjes



Jozefien
14-6-2013
 Meld misbruik13-2-2013 7:17:49

Wij hebben ooit ook eens een huwelijksuitnodiging gehad in het zwart met zilver. Ik vond dat wel mooi en de bruid had dan ook een zwarte rok met wit en zwart topje als huwelijkskleed.



Ellen
3-8-2013
 Meld misbruik13-2-2013 7:25:31

Zwart en goud is super mooi!! Mijn beste vriendin heeft ook een uitnodiging genomen met zwart en goud en is echt super chique.
Je kan 3 verschillende kaartjes laten drukken om erin te steken.
Eentje voor de receptie
Eentje voor het avondfeest
Eentje voor het dessertenbuffet + dansfeest



Debbie
25-5-2013
 Meld misbruik13-2-2013 7:59:43

Als je echt inzit dat het zwart is, kan je mss chocoladebruin nemen (dat is ook zeer donker, maar toch geen zwart). Maar ik vind dat als jullie zwart echt mooi vinden, ga voor zwart! Ze zeggen toch dat zwart een feestelijke kleur is (in kleding) en algemeen kan zwart zeer stijlvol zijn!



Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik13-2-2013 8:47:17

Ik zou denk ik voor de zwarte uitnodigingen gaan, en de tekening (de gouden krullen) laten terugkomen op je misboekje en menu's maar dan in een andere kleurencombinatie. Zo zal het toch wat herkenbaar blijven, zonder te veel zwart...



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik13-2-2013 12:35:50

In verband met de kleuren: wij hadden uitnodigingen in het zwart met beige-ecru... En dat was echt heel erg mooi en we hadden ook veel leuke commentaren gekregen, dus zeker doen! Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info