Nu Online
Momenteel zijn er 88 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsmeisjes kleden

  9-2-2013 22:24:44
Hallo allemaal,
net zoals bij de meeste onder ons zijn ook hier de voorbereidingen vollop bezig.zelf heb ik bijna alles op mijn schoenen na maar dat is voor volgende week. Ik zit alleen met het gigantische dilemma wanneer ik best de kleedjes van onze meisjes zou kopen. De communi collectie hangt volop in de winkels die zijn voor de meeste kindjes in mei en juni. wij trouwen zelf ook eind juni. toch heb ik soms het gevoel dat ik dat beter nu kan doen, maar langs de andere kant groeien ze ook nog wel een beetje. Wat zouden jullie doen

Mieke
29-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 809


wendy
7-9-2013
 Meld misbruik10-2-2013 1:55:39

Hey Mieke, ik trouw in september, en heb het er toch op gewaagd. Heb heel mooie kleedjes gevonden in de communiecollectie van C&A, en heb voor mijn twee dochters gewoon een maatje groter genomen. Dus ik zou er nu voor gaan... Succes!



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik10-2-2013 8:57:23

Hier idem. De kledij van de bruidsjonker hebben we op het grootst gekocht in de communiecollectie. Er was iets wat ik erg graag zag en ik zou spijt hebben als het er niet meer was geweest in zijn maat. Ik vond het eigenlijk nog veel te vroeg, maar ben blij dat ik het nu toch al heb. Dat voor het bruidsmeisje wordt op maat gemaakt, dus daar wachten we nog even mee.



Mieke
29-6-2013
 Meld misbruik10-2-2013 9:52:26


Mijn gevoel zegt ook dat ik het nu moet doen, maar om een of andere rekening hou ik graag met iedereen rekening. Hoe dan ook we gaan het er op wagen. Ik had dit vervelende gevoel omdat er rondom mij vragen rezen of dit niet veel te vroeg was. uiteindelijk zijn het heel mooie kleedjes en betaal baar in het beste geval moet ik op het laatste nog iets anders zoeken. Dank je wel collega bruidjes



Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik10-2-2013 10:12:09

Ik heb voor mijn jongste van 3 gekozen uit de communiecollectie van IKKS. EEn lichtgrijze broek met lichtgrijze colbert en donkerblauw hemdje.

Voor mijn oudste van 15 heb ik ook een lichtgrijze broek en een donkerblauw met een beetje bling bling van Hugo Boss en een colbert in een Small voor heren.





Lies
29-6-2013
 Meld misbruik10-2-2013 11:59:07

Hey Mieke,

Wij trouwen op dezelfde dag :)
Ik hoor ook al van mensen die een week voor ons trouwen die naar C&A zijn geweest voor de mooie kleedjes. Net op de site gekeken en er zitten inderdaad mooie jurkjes tussen.

Ik denk om toch al eens in maart te gaan kijken, en misschien een beetje "op de groei" te kopen. Ik ga het er alvast op wagen.

Groetjes,
Lies



Brigitte

 Meld misbruik10-2-2013 13:55:23

Hallo ,

Onze dochter trouwt op 3 augustus , zij heeft 5 bruidskindjes ( waaronder 4 kindjes die vanuit het buitenland moeten komen ) .
Toch heeft ze al de bruidskleedjes gekocht op het gevoel , nagevraagt welke maat ze hebben , tenslotte groeien kindjes de eerste 2jaar enorm snel maar daarna bijven ze langer op hun maatje ,
Ze heeft 5 dezelfde kleedjes van een feestcollectie gekocht van december 2012 .
Het is inderdaad een gok , maar als je iets mooi en betaalbaar vindt moet je het gewoon doen !
Zij kan de kleedjes van de bruidskinderen slechts enkele dagen voor haar huwelijk passen .
Ze heeft wel een model genomen met fijne bretelletjes , zo kan je hier al wat met de lengte spelen , en moest het wat te breedt zijn , dan gaan de kleedjes nog snel naar de naaister voor enkele aanpassingen.
Vinden wij alvast beter dan u blauw betalen omdat je niets anders meer vind , of wat als je u goesting niet vindt op het laatste moment ?
Aan alles kan een aanpassing gebeuren , dus ga er voor !

Groetjes





Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik10-2-2013 19:57:31

hey,

ik heb voor onze kids ook uit de communie collecties gekozen.
Voor onze dochter heb ik een maatje groter genommen om zeker te zijn dat ze er nog in kan tegen onze trouw. Ik mag wel een 3tal weken voor ons feest terug gaan voor een gratis retouche.
ik zou toch eens gaan kijken. Er zijn echt super schattige kleedjes in de collecties.
groetjes



Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik12-2-2013 16:10:43

Hier worden ze op maat gemaakt. Dot weekend hebben ze het testkleedje gepast en nu worden 'de echte' gemaakt


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...