Nu Online
Momenteel zijn er 69 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

advies over kleuren kostuum

  7-2-2013 19:39:45
Hoi,

ik heb denk ik advies nodig van vrouwen...want het gaat over kleren (cliche zeker?)

ik heb vandaag met mijn vader een kostuum gaan kopen (en hij zei opt einde dat hij het ging betalen = zalig :)). Bon, het is een zeer donker blauw kostuum geworden met een lichter blauwe das en een wit hemd.
Nu hoor ik van de vriendin dat zei dus een volledig ivoor-kleurig-kleed heeft.

Zit ik nu niet fout met mijn wit hemd?

Moet ik nu een bruidsboeket zoeken in het blauw+wit of...???



Thomas
7-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1097


Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik7-2-2013 19:51:10

wit en ivoor liggen heel dicht bij mekaar van kleur... Ik zou dan eerder idd het bruidsboeket ivoor en het kleur van je das erin verwerken, denk wel dat dat mooi zal zijn! Je moet anders gewoon je das meenemen naar de winkel van de bloemenwinkel en zij zorgen wel voor de rest :-)



Joke
25-5-2013
 Meld misbruik7-2-2013 21:20:44

Heey,
Ik zou een stukje stof van het kleed van je vriendin vragen en eens op je wit hemd leggen... want als jouw hemd écht wit wit is dan gaat het kleed van je vriendin 'vuil' lijken (en dat gaat ze niet graag hebben ;) ). Ik zou dus voor de zekerheid dit checken en dan eventueel een ivoorkleurig hemd kopen..

Een bruidboeket wit+ blauw lijkt me zeker heel mooi!

Succes nog!



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik7-2-2013 21:31:20

De tip van Joke ga ik ook toepassen... Als mijn jurk aangepast wordt vraag ik de "restjes" van de stof. Om 1 het ringenkussentje van te maken en 2 hem mee te geven voor de keuze van zijn kostuum. Mijn kleed is vrij eenvoudig dus geen opvallende accenten of zo, daarom gaan wij de kleuren van de uitnodiging doortrekken in 't boeket en zo... (of omgekeerd, te zien wat we eerst tegen komen dat we mooi vinden :d).



Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik7-2-2013 22:33:00

Je hebt verschillende tinten ivoor en wit... Dat kan echt hard schillen.
Nu je vriendin de kleur al verklapt heeft, zou ik inderdaad eens vragen voor een staaltje en dan een ivoor hemd kopen.
Op jouw donder pak ga je dat verschil amper zien, of het nu ivoor of wit is.
Maar als je naast haar ivoor kleed staan, zal je het wel hard zien...

Voor het bruisboeket zou ik bloemen kiezen in wit/ivoor (daar is ook veel verschil in, maar vertrouw daarvoor op je bloemist). Eventueel kan je vragen of ze de steeltjes omwikkelen met een satijnen lint in de kleur van jouw das of pak .... dat is heel erg mooi.
Zo past het allemaal bij elkaar zonder te overdrijven
Sweet White Bridal Bouquet




Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik7-2-2013 23:40:27

Dag Thomas, wij wilden ook eerst voor gebroken witte hemden gaan met donkergrijze kostuums voor de mannen van de suite. Maar het was echt niet mooi en met een wit hemd kwam het donkergrijze kostuum beter uit. Voor mijn verloofde gaan we hetzelfde doen, maar dan lichtgrijs kostuum met wit hemd en zelfde kleur das als mijn kleedje. Een vriendin van mij is overlaatst getrouwd en de bruidegom had toen een donkerblauw kostuum met wit hemd en gebroken witte das, hééééél mooi!!!



Thomas
7-9-2013
 Meld misbruik8-2-2013 7:31:18

of misschien moet ik het hemd meegeven aan me vriendin als ze nog eens gaat voor het passen van haar kleed...

allemaal die opties maakt het toch ingewikkelder hoor :p

Voor de bloemen lijkt het me ook een goed plan om de das en stuk stof van haar mee te geven aan bloemist , dan regelen zij dat wel. Mijn vriendin vertrouwde op mij voor dat allemaal te regelen maar ik vertrouw niet op mezelf daarvoor :)

thx voor de reacties


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info