Nu Online
Momenteel zijn er 41 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis reisdocumenten ontvangen!

  31-1-2013 15:46:31
Eindelijk... Weer een puntje weg te tikken...!

Onze reisdocumenten voor de huwelijkreis &vliegtickets zijn binnen!!! :-)

Het wordt eerst een weekje Italië - 2 dagen Milaan daarna 3dagen Venetië daarna terug 2 dagen Milaan en van daaruit door naar Mauritius voor 7 nachten in Lux Le morne (ex Legends) honeymoon suite! :-)

We kijken er alle twee al volledig naar uit! Zo hebben we citytrip - cultuur - natuur - eiland/luxe vakantie

Laat die teller maar wat rapper tikken, ik wil vertrekken ;)

Thomas
7-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 772


Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik31-1-2013 19:13:58

oooh zo leuk! een echte droomreis! :-)

Wij hebben ook citytrip met strand, maar wegens budgetaire redenen iets dichter bij huis (madrid+lanzarote) :-)



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik31-1-2013 19:45:58

Dat is inderdaad super nieuws, twee redenen om af te tellen naar jullie dag nu!



Thomas
7-9-2013
 Meld misbruik31-1-2013 20:00:14

@Lynn, ik had ook graag lanzarote gedaan. Maar vriendin vond omdat ik het al eens gedaan had we dat niet mochten doen... Canarische eilanden zijn geweldig!



caroline
20-7-2013
 Meld misbruik1-2-2013 10:26:20

Wij willen ook graag zo'n type reis doen. Hoe gaan jullie van Milaan naar Venetië? Moeten jullie dan ook van aan de luchthaven nog vervoer zoeken naar het hotel?



Thomas
7-9-2013
 Meld misbruik1-2-2013 10:54:14

Hey, aangezien Milaan & Venetië niet zo ver van elkaar liggen (= ongeveer 3 à 3.5uur rijden), gaan wij via Hertz een huurwagen nemen. Dit kost ons ongeveer 180€ voor een Ford Fiesta.
Wij huren deze vanaf aankomst tot we terug weg gaan uit Milaan.

Dus vervoer van luchthaven en hotel zit er dan ineens bij he...!



caroline
20-7-2013
 Meld misbruik1-2-2013 11:18:27

Dus jullie hebben de wagen dan 7 dagen als ik het goed begrijp: milaan-venetie-milaan?



Thomas
7-9-2013
 Meld misbruik1-2-2013 11:48:05

jeps indeed.
Ik denk niet dat we eens we in milaan of venetie zijn dat we nog veel met die wagen gaan rondrijden... enkel een betaal parking zoeken maar hopelijk heeft het hotel daar een oplossing in... dat zien we wel ;)
het moet nog beetje spannend blijven ook he :p als je niks moet zoeken...



caroline
20-7-2013
 Meld misbruik1-2-2013 12:04:09

Dat is wel er goedkoop! Ik had gezocht bij Hertz en kwam voor 3 dagen 180€ uit!



Thomas
7-9-2013
 Meld misbruik1-2-2013 12:13:12

Als we hem nu betalen kost het ons maar 160€ ipv 180€.
Dat is misschien omdat je hem op een andere locatie terugbrengt? Dan is het duurder



Kim
31-5-2014
 Meld misbruik1-2-2013 19:19:12

Waaaaw! Dat klinkt echt super. Wij wilden graag enkele dagen naar Rome. Daar dromen we beide al een paar jaar van. En dan van daaruit doorvliegen naar Cyprus of een Grieks eiland. Die locatie maakt ons niet zoveel uit. Maar blijkbaar kan dit niet, omdat er geen vluchten zijn vanuit Rome naar Cyprus of Griekenland. Jammer, maar we zullen nog even verder moeten zoeken om ook een mooie combinatie citytrips - luxe strandvakantie te vinden. Hoe hebben jullie je vakantie geregeld?



Thomas
7-9-2013
 Meld misbruik1-2-2013 19:47:49

Onze vluchttickets hebben we zelf geregeld. We vliegen met Brussel Airlines & Air France.
Er is vanuit Milaan ook geen rechtstreekse vlucht naar Mauritius. We vliegen eerst naar Parijs om dan van daar naar Mauritius te gaan.
De hotel accomodatie hebben we geboekt via mauritiustravel.nl omdat die toch de voordeeligste waren voor het verblijf. Het was ook goedkoper dan rechtstreeks bij het hotel te gaan.
Het hotel in italië hebben we via trivago.be gezocht ;)

dit alles uitzoeken enz heeft me ongeveer 2 a 3 weken gekost denk ik. Maar loont wel de moeite op het totale prijskaartje! Het gaat hem toch om de 2 weken vakantie voor mij en niet echt over "ik travel via pegase/...."


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums