Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

3-delig kostuum bruidegom

  21-1-2013 11:38:32
Hallo,

Mijn verloofde had graag zijn kostuum aangekocht aangezien hij der maar eentje heeft momenteel dat te klein is :) en een kostuum komt altijd wel van pas.

Zijn getuige zal waarschijnlijk een 3-delig pak dragen dus wil hij graag natuurlijk ook een 3-delig kopen :)

Hij zou graag voor de 3 stuks +- 500 euro betalen. Kennen jullie winkels in de prijscategorie die sowieso 3-delige pakken aanbieden? Wij zijn van regio Brussel - Vlaams Brabant (Asse, Dilbeek).

Alvast van harte bedankt!


Flo
19-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1326


caroline
20-7-2013
 Meld misbruik21-1-2013 12:01:48

Ik ken geen winkels bij jou in de regio. Maar als dat het budget is (en je niet op zoek bent naar een C&A-achtige winkel), zou je best nu tijdens de solden nog even op zoek gaan. Dan moet dat zeker lukken voor dat budget.



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik21-1-2013 12:15:08

De WE heeft vaak ook mooie kostuums die niet duur zijn - wel niet ontzettend op en top feestelijk (m.a.w: glanzend of zo :-)), maar zijn wel kostuums die nadien nog afgedragen kunnen worden!




Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik21-1-2013 12:39:54

E5-mode, Zara, Esprit, Mexx, ...die hebben allemaal mooie kostuums die nadien nog perfect te dragen zijn.
Je kan het altijd wat opfleuren en feestelijker maken door een mooie das en pochetje te halen in echte bruidswinkel, in plaats van een gewone standaard das ;-)
Zo gaan wij het alleszins doen.



fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik21-1-2013 12:41:56

hey in brussel bij dot maar moet je wel veel tijd hebben om te kiezen en te kijken maar daar zijn bekende merken aan spot prijzen



debbie
18-5-2013
 Meld misbruik21-1-2013 13:47:12

mijn toekomstige heeft dat van hem in de c&a gekocht en vind het gewoon prachtig en het is een 5delig kostum (broek, vest, das, ondervestje, en zakdoekje voor in borstzakje) voor maar 99€ maar je ziet het er niet aan hoor



krista
9-8-2013
 Meld misbruik21-1-2013 16:46:15

Hoi Flo,
Bij Youniek in Turnhout maken ze kostuums op maat.
4 delig voor 399 euro.
Ik heb er mijn trouwkleed gekocht en mijn ventje gaat er ook voor zijn kostuum kijken.
Super service.
Je kan het stof, de kleur, de afwerking van het kostuum volledig zelf bepalen.
Groetjes, Krista



Christ

 Meld misbruik21-1-2013 17:36:19

een kostuum op maat! Villa Verdi in het Gentse...http://www.italiaansemaatpakken.be/
!



Iris
25-5-2013
 Meld misbruik21-1-2013 18:43:59

Mijn toekomstige heeft zijn kostuum gevonden bij de 'fashion outlet' in zaventem in de buurt van de ikea. Geen idee wat het geworden is, maar het zit wel onder je budget, en door de solden nog wat extra korting! Volgens hem en mijn broer toch veel keuze ook.



klara
25-5-2013
 Meld misbruik21-1-2013 23:19:31

De herenwinkel over Hugo Boss in de L. Vanderkelenstraat heeft hele mooie, degelijke maatpakken voor 399 EUR / 400 EUR.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info