Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeautip uitnodigingen

  19-1-2013 16:17:01
Hallo iedereen,

De tekst voor onze trouwuitnodiging heb ik uiteindelijk af gekregen maar bij mijn cadeautip zit ik toch wel n beetje vast? Wij willen ook graag n envelopje, zitten ook al ruimschots in onze spullen en zijn nu ons huisje aan t bouwen. Iemand enig idee hoe ik dit kort als cadeautip op de trouwuitnodiging kan zetten? (wij trouwen 31 mei 2013)

Alvast bedankt x

jessica
31-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1926


Valerie
11-5-2013
 Meld misbruik19-1-2013 16:23:52

volg dit even mee, we hebben zelfde probleem



jessica
31-5-2013
 Meld misbruik19-1-2013 16:30:23

Is goed Valerie, moest jij op de 1 of andere manier iets leuk vinden mag je het mij ook altijd laten weten



candy
20-7-2013
 Meld misbruik19-1-2013 16:46:50

wij hebben dit genomen als cadeautip

Omdat wij op huwelijksreis gaan,

Hebben bloemen bij ons geen lang bestaan.

Ons huisje heeft al genoeg prullen.

Maar op ons spaarrekening staat alleen maar nullen.

Dus willen jullie wat schenken?

Gelieven dan aan ons spaarvarken te denken!

en hebben onze rekening nummer er bij gezet




Saskia
22-6-2013
 Meld misbruik19-1-2013 17:07:43

wij hebben dat heel kort en bondig opgelost:
kadotip: een envelopje of rekeningnummer



Irina
15-6-2013
 Meld misbruik19-1-2013 17:19:49

wij gebruiken volgende tekst:


“Ons spaarvarkentje is nog maar een uitgemergeld dier. Door hem weer gezond te maken, doet u ons een groot plezier.”


groetjes



Sofie
17-8-2013
 Meld misbruik19-1-2013 17:28:58

Een tijdje geleden bij vrienden gezien: een afbeelding van een envelopje, en dan erachter "voor ons huisje, boompje, beestje". (ze zijn aan het bouwen en hebben een hond) Vond ik wel leuker gezegd dan gewoon een envelop. ;)



Nathalie
11-5-2013
 Meld misbruik19-1-2013 20:39:50

ik heb er van gemaakt: ons huis staat vol, onze rekening is leeg ... dus als u ons iets wil schenken, weet u waaraan wij denken ! daarachter omslagje en rekeningnummer



Nele
18-5-2013
 Meld misbruik19-1-2013 20:40:43

Wij hebben:
bloemen kunnen niet mee in onze reiskoffer
een centje voor onze dromen vinden we toffer



krista
9-8-2013
 Meld misbruik19-1-2013 21:23:47

Hoi Jessica,
Wat denk je van zoiets?

Wilt u ons iets schenken?
En zit je nu iets te bedenken?
Wij zitten ruimschoots in onze spullen..
en hebben liever iets om ons spaarvarken te vullen...
Want na de trouw
denken wij vollebak aan het bouw.

Groetjes, krista



Sybil
14-9-2013
 Meld misbruik20-1-2013 10:15:28

Wij hebben voor dit gekozen:

Wij hebben al veel potten en pannen,
maar nog duizend en één plannen.

Daaronder zetten we een envelopje en ons rekeningnummer.

Groetjes
Sybil



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik20-1-2013 10:24:43

Ik volg ook even mee... Tegen het moment dat we trouwen is onze bouw goed in gang en aangezien we al een paar jaar samenwonen hebben we dus ook al meer dan voldoende huisraad. Ik had hier op het forum eens een tekstje gelezen over een spaarvarkentje met magere billetjes en vond dat wel grappig. Maar heb het toen niet opgeschreven en herinner mij dus alleen nog die paar woordjes...

Wij zijn ook aan het twijfelen om evt. trouwfoto's te laten nemen op de werf. Wat denken jullie, doen of niet?



inge
21-9-2013
 Meld misbruik20-1-2013 12:20:27

wij hebben:
Mocht u ons met iets willen verrassen
dan hopen we dat het in een envelopje zal passen.



Nele
18-5-2013
 Meld misbruik20-1-2013 16:57:09

Jessie, volgens mij was dat:
In ons huisje hebben we alles wat we willen
maar ons spaarvarkentje heeft nog magere billen



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik21-1-2013 17:41:03

Nele, Super! Dat was het! Dikke merci!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info