Nu Online
Momenteel zijn er 252 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Op zoek naar de perfecte huwelijksreis

  17-1-2013 11:18:34
Hallo iedereen,
Ik ben op zoek naar de ideale huwelijksreis voor mijn partner en mezelf. Liefst niet té ver weg... we zouden een 10-tal dagen willen gaan, en belangrijk zijn een supermooie locatie, zon, zee, strand. Dat is hetgeen mijn liefste zeker graag zal willen.
Iemand super leuke ideetjes?
Misschien ergens een website waar men de bruid gratis (of tegen serieuse korting) laat overnachten?

Michael
6-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 1663


Carmen
27-4-2013
 Meld misbruik17-1-2013 11:21:51

Sardinië heeft zon, zee, strand als je wil maar ook geschiedenis en uitgestrekte vlaktes. Kroatië, maar dan niet de klassieke badsteden, maar eerder tegen Slovenië aan heb je leuke vissersdorpjes en nog verlaten stranden (enfin, toch toen wij gingen in september. En het was nog 30°C).



Michael
6-7-2013
 Meld misbruik17-1-2013 11:28:51

Wel, ik moet toegeven Carmen, dit is nu niet de plaats waar ik persoonlijk zou aan denken om op huwelijksreis te gaan. Maar, het heeft wel iets hoor! Ga er absoluut eens over nadenken. Slovenië, ben ik ooit geweest en idd, het heeft zijn bijzonder mooie kanten!

Bedankt alvast voor de tip!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik17-1-2013 11:32:57

Dag Michael
Canarische eilanden, Kaapverdische eilanden (toch als ietsje exotischer aandoend), Malta, Griekse eilanden, ... ik kan nog even doorgaan.
Bekijk eens de website van VIP selection, daar kan je selecteren op honeymoon!
Waar de bruid ook serieuze kortingen krijgt, is op verdere bestemmingen zoals Mauritius. Hiervoor kan je eens gaan kijken naar www.mauritiustravel.nl
Wijzelf gaan 2 weekjes naar Andalusië waar we een rondreis maken en zo afwisselen tussen platte rust, wellness en citytrippen. Wij hebben geboekt via Caractère. Zij hebben ook pure zonvakanties. Je hebt bij hen honeymoonattenties én extra's als Caractèreklant (www.caractere.be ).
Veel succes!!



Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik17-1-2013 11:47:20

wij gaan naar griekenland,



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik17-1-2013 12:09:13

Bij ons wordt het ofwel Gran canaria, ofwel Cyprus. We zijn er nog niet helemaal uit...



Charlyn
8-3-2014
 Meld misbruik17-1-2013 12:15:48

Als je misschien toch iets verder zou willen vliegen is Curacao zeker en vast de moeite!
Ik ben er in november op reis geweest en zou direct terugwillen gaan!
Veel natuur, ook cultuur, maar vooral mooi weer en vriendelijke mensen!



Carmen
27-4-2013
 Meld misbruik17-1-2013 12:53:31

@Michael: Wij hebben met de auto de kustlijn van Slovenië gevolgd tot half Kroatië en ik vond dat heel mooi. Maar dat hangt natuurlijk af van welk soort reis je wilt natuurlijk. Dit jaar hebben we Peru gedaan wat meer huwelijksreisachtig is maar ook een financiële aderlating. :)



Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik17-1-2013 13:49:56

Sardinië is super! Rust, zee, zon, strand en lekkere restaurantjes voor weinig geld :)



Sandra
7-9-2013
 Meld misbruik17-1-2013 14:29:30

Wij gaan naar Thailand! Gaan wel pas enkele maanden later, in januari/februari, aangezien we anders in regenseizoen zitten...
Enkel de vlucht is prijzig, het overnachten en leven daar is zeer goedkoop.
Succes met de zoektocht!



Inge
21-6-2013
 Meld misbruik17-1-2013 15:47:18

Perfect is natuurlijk heel persoonlijk he . Dat is iets wat ieder koppel voor zichzelf beslist.

Wij wouden graag tenminste 1x in ons leven naar een exotische bestemming en liefst nu voor de honeymoon omdat we nu nog geen heel grote verantwoordelijkheden en kosten hebben (geen kinderen en we huren). Vandaar is het voor ons Punta Cana geworden. Iets compleet anders dan onze vorige vakanties .
Veel plezier alvast met de zoektocht naar die perfecte bestemming voor jullie!



Karen
13-7-2013
 Meld misbruik17-1-2013 16:43:01

Dominicaanse Republiek? Punta Cana? Wij zijn er afgelopen september geweest en je zag er heel veel koppeltjes op huwelijksreis. De ideale bestemming. :)



Annelies
15-12-2012
 Meld misbruik17-1-2013 16:57:15

Griekse eilanden! Rhodos, Mykonos, Santorini, ...



sonja

 Meld misbruik17-1-2013 17:44:57

Geen idee van het budget maar dit is een droomhotel :


http://www.maxxroyal.com/en/Photo-Video-Gallery



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik17-1-2013 19:51:48

Hallo,
Wij gaan naar Sicilie!



Michael
6-7-2013
 Meld misbruik18-1-2013 7:08:53

Amaai, dat zijn inderdaad heel wat bestemmingen hier ;-)

Wel, ik ben ooit een tijdje naar de Seychellen geweest, prachtig land, prachtige stranden en inderdaad, blauwe zee en wit strand dus, en héél warm! Maar ZO LANG vliegen seg!!!! Was echt een aderlating voor mezelf, dus ondanks die onvoorstelbaar mooie bestemming (net zoals Mauritius bv) is het echt wel té ver vliegen voor mij. Ik ben redelijk groot (net geen 2m) en dat is niet comfortable in die vliegers natuurlijk, tenzij je hogere klasse boekt maar dan zit je snel aan méér dan het dubbele voor de tickets natuurlijk en dat is toch wel heel wat.
Misschien de Griekse eilanden ja, waarom niet eigenlijk. Enkele kleinere eilanden gedurende die 10 dagen misschien... In ieder geval, bedankt voor jullie ideetjes, ik heb er veel aan!!



glynis
21-6-2013
 Meld misbruik24-1-2013 12:19:01

Onze reisje is ook geboekt. We vertrekken 2 dagen na de trouw naar het Dominicaanse, punta cana voor 10 dagen. Geboekt met sunjets degelijke prijs en kleine korting voor jong gehuwde en krijgen een flesje bubbels en fruit en indien mogelijk een up grate. We kunnen beginne aftellen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums