Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen in West-Vlaanderen

  13-1-2013 18:38:09
Hallo,

Wij zijn op zoek naar firma's die de uitnodigingen maken, regio westvlaanderen. OF websites met moderne kaarten. Hetgeen ik nu vooral terugvind op internet, vind ik te kitcherig.
We zijn niet echt creatief aangelegd, dus we zouden wel gaan voor een standaard-uitnodiging.
Iemand tips waar we terecht kunnen? Adressen / websites?

Alvast bedankt!

Valerie
7-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1511


Ronait
24-7-2013
 Meld misbruik13-1-2013 19:26:26

Misschien eens kijken bij carddreams en vistaprint? Ook al zitten er daar ook wel heel wat kitcherige dingen tussen, toch hebben wij wel een aantal mooi kaartjes gevonden. Wat we niet leuk vinden, passen we aan.
Veel succes nog!



candy
20-7-2013
 Meld misbruik13-1-2013 19:44:52

ik heb de mijn besteld via carddreams je hebt er keuze genoeg en kan ze nog altijd verandere hoe jij wilt en ze geven ook uitleg hoe je kunt verandere echt handig
hoop dat je iets kunt vinden



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik13-1-2013 19:49:21

Wij werken met Het Drukpunt uit Loppem. Heel tevreden van kwaliteit, service, originaliteit en prijs!



Greet
24-5-2014
 Meld misbruik13-1-2013 20:09:58

Op de trouwbeurs een foldertje meegekregen van drukkerij Verkest uit Meulebeke en een foldertje van de firma drukbaert uit beveren-lei. Verder geen ervaring mee...



Elke
4-5-2013
 Meld misbruik13-1-2013 20:35:42

Wij hebben gewerkt met drukkerij nonkel in Izegem en zijn zeer tevreden. Ze hebben zowel moderne als klassieke uitnodigingen. Ze hebben ook veel van Buromac, hier de link (http://www.buromac.com/be-nl/huwelijk/huwelijkskaarten ). hopelijk ben je hier iets mee...



Karen
9-5-2013
 Meld misbruik13-1-2013 20:48:17

Ik heb mijn uitnodigingen ontworpen via http://www.carddreams.be/
Zeer vlotte service, mooie ontwerpen en aanpasbaar naar je eigen zin.
Je kan op voorhand een proefdruk laten opsturen.
Correcte prijs-kwaliteit, zeer tevreden mee



Ellen
24-8-2013
 Meld misbruik13-1-2013 22:16:51

Wij zullen wellicht werken met Decoscreen (Heestert). Heel gewone vriendelijke mensen. Je kan hen gewoon even bellen en dan kan je een 7-tal heel uitgebreide boeken met voorbeelden mee naar huis nemen voor enkele dagen. Je kan dan iets standaard uit die mappen kiezen of zelf iets aanpassen waarop zij dan een aangepaste prijs maken.

Veel succes!
Ellen



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik14-1-2013 7:36:24

Wij werken met drukkerij Moeyaert in Zedelgem en Studio Gigant (Diksmuide) ontwerpt onze uitnodigingen. Al hebben ze bij Moeyaert zelf ook veel keuze, en niet alleen het traditionele huwelijksdrukwerk. Wij zagen ze op de beurs in Brugge.



Charlyn
8-3-2014
 Meld misbruik14-1-2013 10:59:46

Ik heb op de trouwbeurs in Kortrijk ook eens rondgekeken en ik vond ze bij 'A La Kaart' wel mooie uitnodigingen hebben.
Ook DrukBaert in Beveren - Leie had leuke dingen.

Wel nog geen ervaring met beiden!



Thibaut
18-5-2013
 Meld misbruik14-1-2013 12:00:32

Wij doen beroep op Captains of Printing in Bissegem.



sofie
20-4-2013
 Meld misbruik14-1-2013 13:22:25

In print uit Kortemark, http://www.in-print.be/nl/over-in-print-29.htm
Beeldburo uit Roeselare, http://beeldburo.be/beeld/



Valerie
7-9-2013
 Meld misbruik16-1-2013 20:00:55

Superbedankt voor alle tips! Ik ga van start!

thx!!



Bruno

 Meld misbruik11-2-2013 22:37:48

De onze kwamen van a la kaart uit brugge


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info