Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mauritus travel

  10-1-2013 19:43:35
Hallo,

Wij hebben onze huwelijksreis geboekt via Mauritius Travel, nu had ik een vraag ivm reisverzekering. Voor degene die ook via Mauritius Travel geboekt hebben, waar hebben jullie een reisverzekering genomen, enig idee van de prijs?

Alvast bedankt,
Groetjes,
Rozelien

rozelien
24-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 817


Ellen
25-5-2013
 Meld misbruik10-1-2013 20:05:01

Ik ging net hetzelfde vragen op dit forum! Had ook graag geweten waar men de beste reisbijstands- en annuleringsverzekering neemt en of dit wel noodzakelijk is?



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik10-1-2013 20:35:35

zit dat niet in je eurocross, van de mutualiteit? x



Inge
23-5-2009
 Meld misbruik10-1-2013 22:49:09

Eurocross moet je zeker aanvragen en meenemen, maar dit is niet voldoende voor verre reizen. De kapitalen liggen te laag. Wel altijd aangifte doen hier, als er zich iets voordoet. De beste bijstandsverzekering is deze van Mondial Assistance, dit heet nu anders, nu overgenomen door Allianz. Zie hier voor meer uitleg en premieberekening: http://www.allianz-global-assistance.be/content/2/nl/re... . Deze is niet goedkoop, maar wel heel goed. Goedkoper is Europ Assistance, kapitalen en waarborgen liggen wat lager: http://www.europ-assistance.be/nl# Succes!



caroline
1-6-2013
 Meld misbruik11-1-2013 8:21:36

Ik heb een world assistente kaart van de cm. Een annuleringsverzekering kan Miss ook nog interessant zijn


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums