Nu Online
Momenteel zijn er 90 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij voor moeder van de bruid - grote maat

  10-1-2013 11:49:13

In februari zou ik toch stilaan voor de suitekledij willen rondkijken. Het is niet echt de bedoeling van in het lang te gaan, maar mijn mama wil ook niet echt kort. Iets tussenin dus . Ze heeft maatje 50 en heeft echt schrik dat ze niets gaat vinden. Ik probeer haar gerust te stellen, maar het lukt niet echt. Weet er iemand een goede winkel zijn waar ze mooie suitekledij kan passen voor een maatje meer? Regio Oost-Vlaanderen - West-Vlaanderen. Ik ben zelf bij La Sposa geweest voor mijn trouwkleed en ben tot nu toe heel tevreden, maar de suitekledij die daar te koop was, vonden we nogal ouderwets...


Tamara
7-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1254


Sara
6-10-2012
 Meld misbruik10-1-2013 12:08:11

Cony in aalter heeft super veel suitekledij in grote maten op voorraad, dus das is op zich wel een optie, alleen heel goed oppassen met de retouches, daar is het bij mijn mama zwaar de mist in gegaan.
ik heb daar ook mijn burgerlijk trouwkleed gekocht ( ook grote maat) en dat was dan weer wel ok, dat was een lang kleed ( oorspronkelijk bedoeld om te verkorten tot een kort kleedje, maar t was zo leuk lang..)



Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik10-1-2013 12:46:05

Mijn mama heeft maatje 46 en wij gaan in tonen couture in Roeselare kijken, gaat tot maat 52 of 54 dus daar eens kijken! Ik ga 30 januari kijken voor trouwkleed en de mama's voor suitekledij!



Tamara
7-9-2013
 Meld misbruik10-1-2013 12:55:33

Bedankt voor jullie reacties . Bij Cony gaan we zeker eens kijken. Nathalie, heeft "tonen couture" soms een website? Want ik vind dat nergens terug op het internet.



caroline
1-6-2013
 Meld misbruik10-1-2013 19:08:17

Mijn mama heeft haar jurk besteld via internet. Het merk van haar jurk is Zeila. (spaans merk) De jurken hier vond ze niet zo mooi bij haar omdat hier bijna alleen jurken met een bolero of korte vesten te koop zijn, wat minder mooi is bij grotere maten. Nu heeft ze een jurk met jas tot aan de knie.
Eind februari wordt de jurk geleverd dus ik ben benieuwd hoe de jurk zal passen.
http://www.zeila.net/#/ES/COLECCIONES/DONNA


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...