Terug naar overzicht
Jeej, proficiat! Dat zal idd een hele opluchting zijn!Als jullie gevoel bij de zaal goed zit zegt dat al heel veel. Gewoon doen dus en niet meer twijfelen over je keuze nu.Heel veel plezier bij de verdere voorbereidingen nu. Geniet er maar van!GroetjesJoyce
Ik ben blij voor je! Nu kan het plezierige werk beginnen en ook al de voorpret! Uiteindelijk moet je toch op je eigen gevoel afgaan wat betreft de geschikte locatie voor je eigen feest.
Dank u dames voor jullie lieve reacties! Binnen een uurtje ga ik met mn lieveke Kim voor bruidsschoenen shoppen. En alvast wat zoeken voor decoratieprulletjes in de solden. Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Let the games begin! ;) Jullie ook nog veeeeel plezier met jullie voorbereidingen!Kuskus
OEF
Ah da's echt goe - weer een beetje "echter" geworden nu!Veel shopplezier !!
Super! Nu is de grootste stress al achter de rug :) Veel plezier met de verdere planning!
Super meid,ben heel blij voor jullie...Heel veel plezier met de rest van het plannen
Whoop whoop!! En de schoentjes zijn SUPER MOOI !!!! xxx
Ons trouwfeest gaat ook oor in HVA. Heb je al een DJ gekozen?
Hey Katrien,Ja wij hebben DJ Bartje gekozen. Die kreeg goede recensies.
Wij twijfelen nog. Vanuit de zaal raden ze 2 DJ's aan, maar ik vind er geen referenties van terug. En je feest staat of valt natuurlijk met een goeie DJ. Misschien denk ik er ook gewoon te hard over na :-)
Hey,Van Dj Bartje vinde veel recensies terug hoor. Tussen welke twee twijfel je nog?
Dag Katrien en Sarra,Welke dj hebben jullie uiteindelijk gekozen? Wij trouwen ook in het hva. Is dj Bartje een goede dj? Groetjes