Nu Online
Momenteel zijn er 63 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Das

  5-1-2013 13:25:54
Dag bruidjes en bruidegommen

Binnenkort gaan mijn schoonmama en aanstaande zijn ksotuum kiezen. Schoonmama vond dat ik dit moest gaan doen met hem, maar ik ben van het principe: als niemand mijn kleed mag zien, mag ook niemand zijn kostuum zien.

Nu, we hebben mandarijnrood gekozen als overheersende kleur. Niet meteen een makkelijjke kleur voor mannen, maar we gaan het er toch op wagen. We zouden dus zijn das in die kleur willen.

Weet iemand een goed adres waar men een zeer ruime keuze aan dassen heeft, indien mogelijk in de buurt van Klein-Brabant (Antwerpen, Brussel, Sint-Niklaas, Mechelen, ...)? Dan speel ik dit door aan mijn schoonmama.

Alvast bedankt!

Sophie
18-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 863


Gitte
1-5-2013
 Meld misbruik5-1-2013 13:44:10

Bij suit supply hebben ze en hele muur vol. Of via internet: stropdassen.nl, stropdassen.be



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik5-1-2013 19:41:03

In shoppingcenter op de bovenverdieping heb je een winkel met alleen maar dassen. Ik weet niet hoe die heet...



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik5-1-2013 19:55:27

Hallo,
Ik heb mijn dassen besteld via www.stropdas.org super snelle levering en juist wat ik voor ogen had.



Sophie
18-5-2013
 Meld misbruik22-1-2013 9:00:20

Hey Kim
Welk shopping center is dat?
Bedankt!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info