Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ik wil zelf onze uitnodigingen maken

  13-10-2006 21:36:53
hallo ik trouw op 14 juli 2007 en zou graag zelf onze uitnodigingen maken heeft iemand sites waar ik voorbeelden of afbeeldingen kan vinden. Bedankt en iedereen een prachtig huwelijk toegewenst.

peggy
14-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 2707


veerle
23-6-2007
 Meld misbruik14-10-2006 11:08:25

Beste Peggy,
Ik heb op mijn pc een programma staan waar je alle soorten kaarten, uitnodigingen mee kan maken.Ik weet niet of ik je dat kan doorsturen, ik denk dat dat programma moet worden overgebrand.mijn email is veerlebeernaert@msn.com, groeten, veerle



Veroniek

 Meld misbruik14-10-2006 11:42:10

Dag Peggy

Wij trouwen de vrijdag na jullie en gaan onze uitnodigingen ook zelf maken. Heb je al een idee wat jullie gaan maken?

Je kan misschien eens naar websites van drukkers gaan, daar staan meestal de trouwkaarten op die ze verkopen. In het forum zijn er al een paar opgesomd, je moet anders een zoeken... Of je kan bij gouden gids drukkerij en bv je streek ingeven (moet niet) en dan naar die websites gaan...

Maar er zijn nog een paar sites:
http://www.trouwshop.com/_forum/forum_posts.asp?TID=575... (Zoiets als wijtrouwen.com, maar dan in Nederland. Je moet je dus ook aanmelden, maar daar staan héél veel foto's van gemaakte uitndodigingen)
http://trouwen.startpagina.be/ (linker kolom gaat over trouwkaarten e.d.)

Wij gaan het ontwerp zelf doen, maar zouden het dan laten drukken (bij een echte drukker). Ons kaartje zal allicht een 3-luik worden en vooraan komen onze beiden namen en als je het drieluik opendoet, wordt de V (begin van mijn voornaam en de v van lieVen) in 2 gedaan... Onze namen gaan dus in elkaar staan.

Succes en laat eens weten wat het geworden is!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik14-10-2006 20:12:32

Hey naamgenote,

Heb je er al over nagedacht welke soort kaart je wil maken? Met de pc of op ouderwetse manier met schaar papier en lijm?

Ikzelf heb al ettelijke uren gevloekt op mijn kaarten. In het begin wild enthousiast maar nu meer dan beu.
Als je me je email geeft stuur ik eens een foto door

Peggy V
23/06/07
http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl



Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik14-10-2006 23:17:21

Hoi Peggy
wij wouden dit eerst ook zelf realiseren, maar uiteindelijk zijn wij met foto's (gemaakt door men zus die fotografie studeert) en met een ontwerp naar de drukker gegaan. Sinds gisteren hebben we onze proefdruk, en kmoet zeggen, het is prachtig.
Op de voorkaant staan wij, al lopende hand in hand op een oud spoor. In de midden is er dan een "spleet", de kaart vouwt dus in drie open. Op de linkerkant mijn ouders hun gegevens en rechts men schoonouders. In het midden onze namen en gegevens, en over de hele binnekant een foto in heel licht grijs als achtergrond.
Qua prijs valt dit goed mee, je moet natuurlijk je ontwerp bij betalen, maar de druk per stuk is goedkoper.

Van welke streek ben je? Onze drukker is drukkerij reyn uit kruibeke! www.reyn.be

Succes

Sarah
15 09 2007



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik15-10-2006 9:55:55

www.trouwshop.com en dan klikken naar forum en dan de rubriek creatief... niet alleen uitnodigingen maar echt alles wat met trouwen te maken heeft en dat zelf gemaakt wordt... echt leuk om een paar uurtjes op rond te 'wandelen'

succes
sas 677



Hannah
7-7-2007
 Meld misbruik15-10-2006 13:11:09

Dag Sarah,
Ik ben zelf ook een ontwerpje aan het maken zoals dat van jullie, dus eentje dat in 3 openvouwt. Nu vroeg ik me af hoeveel dat ongeveer kost om dat te laten drukken? Want daar heb ik geen idee van.
Je kan me altijd mailen op
hannah@hannahandmatt.info
Groetjes en bedankt!
Hannah


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info