Terug naar overzicht
Bij Milet! Succes! VESTINGSTRAAT 582018 ANTWERPEN
Dag Tinne,Mijn partner en ik zijn vandaag op trouwringenjacht gegaan op de Keyserlei. Eerst zijn we Orsini Diamonds binnengegaan, daar vonden we zeker ons goesting maar teveel boven ons budget :-(. Daarna zijn we Versato binnengewandeld. Dat was oké, maar niet zo'n toppers. Die man stond daar precies ook tegen zijn goesting... Daarna zijn we nog een klein joods winkeltje binnengegaan (paar meter van Versato) dat 'Best Diamonds' heet.Ik heb al vaak van mensen gehoord dat je best niet bij de joden koopt. Mijn broer en schoonzus hebben daar ook hun trouwringen gekocht (6 jaar geleden) en na een tijdje begon mijn broer zijn ring af te kleuren!! Terwijl dit zogezegd goud is... In ieder geval, in die Best Diamonds( dat joods juweliertje) was er wel wat leuke keuze, maar ik vond het ook al zo louche omdat er 50% solden stond in de vitrine. Dat vind ik nogal veel voor een juwelier. Toen hij vroeg wat ons budget was zeiden we dat dit 1000 euro is voor beide ringen. Toen zei hij "deze voor 950 euro, speciaal voor jullie een prijsje". Ik vind het maar raar dat die zo ineens "een prijsje" voor ons kan verzinnen.In ieder geval, we zijn met lege handen naar huis gegaan :-( maar als ik u was zou ik bij de merken juweliers gaan (Versato, Orsini, ...), daar hadden ze ook heel mooie ringen en binnen mijn budget. Helaas heeft mijne partner een te dure smaak en kostte de zijne al direct 1000 euro :-|Veel succes ermee!
wij hadden van vrienden wim meeuwsen als naam gekregen. Die schijnt heel goed te zijn en is ook niet duur. de vrienden in kwestie hadden voor 1000 euro hun 2 ringen. wij wilden er ook gaan zien, maar ze zijn maandag niet open en dat is de enige dag dat mijn verloofde niet moet werken. Daarom zijn we bij Slaets binnen gegaan en ik heb daar mijn droomring gevonden, en mijn vriend heeft een goedkope van edelstaal bij Versato gekocht (hij gaat hem toch nooit aandoen wegens zijn beroep). Maar ik heb alleen nog maar goede referenties gehoord over Meeuwsen! Succes en goed kiezen!
En bij Fede di oro ? Wel wat verder maar die werken blijkbaar ook volgens je budget. x
Zeker weten, Fede di Oro is echt het ritje waard! Wij zijn van Grobbendonk en zijn vorige week naar Izegem afgezakt. We hebben meteen onze trouwringen besteld! Trouwens, zo samen in de auto is op zich al wat quality-time hé ;-) Succes!
Wij gaan ook in die buurt ringen halen!! Mijn tante werkt bij AWDC Diamond in Antwerpen en ze kent er dus wel veel adresjes. :)Veel succes!!
Dag Silke,Weet uw tante ook toevallig welke Joodse juweliers er betrouwbaar zijn?
Ik heb al veel gehoord over Bijorca, Gerda De Vrij, Wim Meeussen. Ik weet niet of het allemaal Joden zijn maar de prijzen zouden er toch goed meevallen en goede kwaliteit. :) Ben er zelf nog nooit geweest.
Wij zijn bij Ana Edelsmid in Heusden-Zolder geweest. Zij is voorlopig de enige edelsmid in België die (nog maar sinds kort) met Fairtrade-goud werkt, en dat vonden we echt heel belangrijk. We hebben de ringen in samenspraak met haar ontworpen, wat ook heel leuk is. Zo wordt het toch wel iets heel persoonlijk.