Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

éenmalig gratis professionele weddingplanning

  11-10-2006 14:51:33
Sinds kort heb ik mijn licentie behaald als weddingplanner en heb ik me aangesloten aan de beroepsorganisatie.
Toch wil ik nog één stap verder gaan, nl mijn diploma halen.
Dat houdt o.a. in dat ik éénmalig een "stage-koppel" zoek en hun huwelijk van A tot Z zal organiseren, GRATIS!
Wees niet ongerust, een licentie krijg je niet zomaar in de schoot geworpen, daar ging al heel wat aan vooraf, en bovendien zal ik voor het stagehuwelijk bijgestaan worden door een weddingplanner met tientallen jaren ervaring. Zeer professioneel dus!
Wie droomt van een zalige, stressloze voorbereiding van hun huwelijk en een perfecte coordinatie tijdens hun dag zelf, reageer dan snel, want ik doe uiteraard slechts éénmaal een gratis planning!

Met vriendelijke groeten,

Manuela Beyens
0478 48 42 45



Manuela

Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 735


Vicky
2-2-2008
 Meld misbruik12-10-2006 10:41:37

Manuela,

ik ben wel geïnteresseerd, maar wil wel eerst weten wat dat juist allemaal inhoudt en er natuurlijk even met mijn toekomstige over spreken, je kan me mailen op vleentjes@hotmail.com. Zo kunnen we eventueel verder afspreken om te zien of het klikt.

Vicky



Lien
26-5-2006
 Meld misbruik12-10-2006 16:33:45

Je mag mij ook graag es je gegevens doormailen.

callenslien@hotmail.com

Groetjes



Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik12-10-2006 17:36:28

Hoi,

Hier ben ik ook wel in geïnteresseerd...
Zoals de anderen zou'k ook eerst graag weten wat het juist inhoud.
Je mag me mailen op: katrienvreven@pandora.be

Groetjes,
Katrien




annemie
20-7-2007
 Meld misbruik12-10-2006 19:08:17

Hallo,

Het is inderdaad een héél interessant voorstel,mag ik me ook kandidaat stellen?? :-)
Ik ben te bereiken op Anne.Mie.Vollmacher@pandora.be

Groetjes Annemie



Catherine
27-10-2007
 Meld misbruik12-10-2006 20:14:11

Ook wij zijn geïnteresseerd!
Wij trouwen 18-08-2006 in Kortrijk! (Misschien is de regio van belang?)

Groetjes,
Catherine en Koen
catherinevdb@hotmail.com



Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik12-10-2006 21:50:17

Hey Medebruidjes,

Moest het aan mij liggen ik zou niet twijfelen.
Helaas is ons huwelijk al te kortbij om te kunnen genieten van manuela haar kennis.

Voor mij is het wel een troost dat het mijn getuige is;-)

Dus ik zou zeggen: Zeker voor gaan, mijn vriendin weet er wat van!

Peggy
23/06/07
http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl



Katrien

 Meld misbruik16-10-2006 16:43:48

Wij zijn ook wel geïnteresseerd! We willen echter wel geen traditioneel trouwfeest, maar een soort Bal Populaire...(met jongleurs, eetkraampjes, circustent, zigeunerbandje, ...) ik weet niet of je het ziet zitten om zoiets te organiseren? Indien wel, please contact me! katriendepauw@hotmail.com



Leen
7-7-2007
 Meld misbruik17-10-2006 15:09:55

Manuela,
wij zijn ook geïnteresseerd. Het zou ons zelfs meer dan goed van pas komen... gezien we in het buitenland wonen en ja, toch in België trouwen.
Indien je je keuze nog niet gemaakt zou hebben, kan je ons steeds contacteren.
aguilera@pt.lu

Wij wensen er ook een "ander" tintje aan te geven en zo een perfecte combinatie te maken van de Belgische en Spaanse (andalousische) tradities. Er komt zeker ergens flamenco bij kijken, maar de praktische organisatie is soms moeilijk.
Ook kwa locatie is het echt (voor ons toch) speciaal, want combineert een traditioneel kasteel met een prachtige natuur en een veelzeggende rustige zen-sfeer.

Jij kan ons hier zeker bij helpen.


Indien je meer wil weten, aarzel niet, en zoniet, veel geluk.


Leen 777


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...