Nu Online
Momenteel zijn er 76 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verrassing... doen of niet...

18-12-2012 15:35:35
Dag iedereen!

Ik zit met een dilemma..
Zou graag mijn toekomstige verrassen op onze trouw met iets kleins.
Nu dacht ik, waarom niet met een stukje piano tijdens de mis..
Maar... is dat wel een goed idee?
Langs de ene kant denk k dat hij dat wel leuk gaat vinden, langs de andere kant is het misschien niet zo de moment aangezien we veel volk verwachten tijdens de mis (ook veel vrienden en kennissen van onze ouders..) zodat het niet echt een intiem moment zal zijn; en daarbij komt natuurlijk nog de gigantisch extra porties stress die ik zal hebben :)

Mijn tweede idee was tijdens de wet (zelfde dag, maar vroeger gepland op de dag en in intieme kring), maar dan moet ik daar nog een piano zien te krijgen natuurlijk..

Wat denken jullie?

Groetjes!

Happy
17-2-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 657

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik18-12-2012 16:14:00

Zou wel mooi zijn ze amai ik wou dat ik het kon! In elk geval; als je ervoor gaar, aan zo weinig mogelijk mensen iets zeggen.... ik heb ook zo een geheim ;-)

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik18-12-2012 16:15:12

Klinkt super! :) Doen!

Ne
28-9-2013
 Meld misbruik18-12-2012 16:16:01

Ik ga een liedje zingen tijdens onze viering (zelfgemaakte, in de zaal). Is misschien wat raar, maar ik zing graag en hij hoort dat graag. Dus waarom niet :-)

Martine
14-6-2014
 Meld misbruik18-12-2012 19:32:11

Mijn aangetrouwde nicht heeft het favo nummer van mijn neef op gitaar gespeeld tijdens hun burgerlijke plechtigheid.
De gitaar was "toevallig" aanwezig voor "de broer van mijn neef" die wat ging tokkelen ;).

Ze kon gitaar spelen, maar ze heeft maanden stiekem zitten oefenen bij vrienden om het nummer echt perfect te kunnen ...

De sfeer was er ook echt naar ... Zalig weer, een plechtigheid in de tuin onder een grote boom, een heel deel familie en vrienden erbij, ...

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik18-12-2012 20:17:55

Fantastisch idee! Lijkt me erg leuk om te doen, maar ik vrees dat van de zenuwen mijn handen te erg zouden trillen.

Happy
17-2-2013
 Meld misbruik19-12-2012 7:12:48

@saar: daar ben ik dan ook bang voor :) *twijfel* :)

zal eerst kijken of ik een geschikt lied vind!
bedankt voor de reacties!

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik19-12-2012 9:12:58

Wij hebben ooit met het orkest een "concertje" gegeven in de trouwmis van de dochter van de dirigent. Zijn dochter zong toen ook zelf een lied. De echtgenoot wist van niets en werd echt heel emotioneel toen hij heel het orkest vooraan in de kerk zag zitten...
Was wel prachtig hoor!
Persoonlijk zou ik het heel moeilijk hebben om zelf iets te spelen in onze mis, ik ben zowiezo al heel snel ontroerd Maar wel een prachtige verrassing voor je vriend!!

Groetjes
Joyce

mieke
13-7-2013
 Meld misbruik20-12-2012 20:42:04

een vriendin van ons heeft het liedje van oh mandy gezongen voor haar man.
ze had de tekst helemaal veranderd en ipv mandy zong ze tommy, heel emotioneel maar echt prachtig!

Mieke
29-6-2013
 Meld misbruik28-12-2012 22:10:04

zeker doen! ik veras mijn ventje op het einde van de kerkelijke dienst. Heb een mooie tekst geschreven met in mijn gedachten de tekst van 9 million bicycles vind dat een super nummer. en draai het of keer het hoe je wil tis wonderlijke dat twee mensen elkaar vinden in de mega grote mensen zee op deze aarde.
Heb zelfs ook een verassing voor onze 2 lieve schattebollekes. Naast onze getuige gaan ook zij het huwelijksregister mogen tekenen in het gemeentehuis. Zij zijn dagelijks onze getuigen dus ook op de belangrijkste dag van ons leven.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...