Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

graag verwittigen voor????

  5-12-2012 19:28:44
Dag bruidjes!

ik ben volop bezig met de uitnodigingen en het lukt al aardig. Wat ik me afvroeg is het volgende.
Het is de bedoeling op de uitnodiging te vermelden dat de mensen contact met ons opnemen of ze wel of niet zullen komen. Maar wat is zo ongeveer de uiterste datum hiervoor? Is dat 2 weken of een maand voor het huwelijk zelf?

Dikke merci alvast!

Gitte
1-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 2146


Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik5-12-2012 19:49:18

Wij hadden 1 augustus geschreven op de uitnodigingen, een dikke maand voor de trouw dus. Twee weken voor de trouw kwamen de laatste bevestigingen binnen, dus ik zou een maand nemen want niet iedereen bevestigd op tijd waardoor je zelf nog moet gaan rondbellen...



candy
20-7-2013
 Meld misbruik5-12-2012 21:30:45

zeker 1maand op voorhand sommige mensen doen het ook wa later voor te verwittige of dan wel of nie kunnen komen en je moet ook op tijd u gastenlijst weten voor het eten he
ik heb 2maanden op voorhand maar dat is omdat ik aan de kust woont en de meeste komen van ver en heb ook een hotel voorzien dus daarom 2maanden op voorhand bij



sofie
15-8-2023
 Meld misbruik6-12-2012 9:56:36

wij hadden net geen 2 maand. we zijn een 2 weken na den deadline beginnen mailen, bellen,.. in die periode hadden er toch nog een heel pak mensen gereageerd (bespaarde ons een heel pak werk!)

de zaal had een maand vooraf een schatting nodig hoeveel volk er ongeveer ging komen (om hun personeelsbezetting te kunnen regelen, 100 man is immers niet hetzelfde al 50...) de week voor het feest mochten we het juiste aantal doorgeven tijdens de laatste besprekingen. die tijd hebben we echt wel nodig gehad hoor!

tafelindelingen maken, bedankjes, tafelaanduidingen,...
ook waren er een aantal "sympathiekelingen" die lastminute afbelden ==> zaal nog juist op tijd kunnen verwittigen (bij anderen wast al te laat, nog kunnen betalen) en zaal indeling kunnen aanpassen (een beetje)



kristel
21-9-2013
 Meld misbruik6-12-2012 15:55:23

amai, en wanneer moet je dan de uitnodigingen versturen?
Ik dacht dat dat zo'n 6 weken van te voren was, maar dan haal je deze planningen allemaal niet ?!?



sofie
15-8-2023
 Meld misbruik6-12-2012 16:59:12

ik heb die toch 3 maand tevoren verstuurd hoor (allez 10 a 12 weken), wij zijn wel in de zomer getrouwd maw schoolvakantie en bouwverlof... wij hadden het van te voren tegen iedereen ook ruim tevoren gezegd toch hadden wij van de 230 genodigden maar 155 aanw, zelfs nog 20 lastminute afbellers!!! (de week voordien!) het had heel de zomer slecht weer geweest, die week de eerste zonnestralen, toevallig gingen ze toch een weekske naar zee zekers...)




candy
20-7-2013
 Meld misbruik6-12-2012 17:01:24

toch zeker 3maanden op voorhand versturen ik doe stuur mijn eind volgend jaar op omdat wij in de zomer trouwen en dan de meesten ook op verlof gaan voor ze er toch bij te hebben en de eind mei bel ik ze op als ik nog niks gehoord heb



Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik7-12-2012 9:28:59

Wij hadden de uitnodigingen 8 weken op voorhand verstuurd. 1 maand voor de trouw moesten ze verwittigen, want wij moesten het aantal 2 weken van te voren aan de zaal doorgeven.



Marie
30-8-2013
 Meld misbruik30-5-2013 15:59:19

Wij versturen dit weekend de uitnodigingen. (1 juni)
Verwittigen voor 30 juni.
Ons huwelijk is op 30 augustus.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info