Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Drukker gezocht die met eigen ontwerp werkt - liefst regio Brugge

  3-12-2012 13:31:46
Dag bruidjes,

Ik heb zelf een tekening gemaakt en we zouden die graag willen gebruiken voor onze trouwuitnodigingen (dus ingescannen en verwerken in de uitnodiging), zodat we iets heel persoonlijks hebben. Bij de meeste drukkerijen kan echter enkel vooraf ontworpen huwelijksuitnodigingen kiezen uit zo'n boek.

Vandaar mijn vraag: kennen jullie drukkerijen die met eigen ontwerpen werken en hebben jullie eventueel ook een richtprijs?

We wonen in Brugge, dus liefst een drukkerij in die regio, maar het mag ook ergens anders zijn (Antwerpen, Brussel, ...).

Alvast bedankt voor de hulp,

Lynn

Lynn
27-4-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1586


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik3-12-2012 13:54:58

Dag Lynn
Wij werken samen met Het Drukpunt uit Oostkamp. www.hetdrukpunt.be
Tot nu toe (na onze save the date en samenzitten voor oa uitnodiging) heel erg tevreden over service, kwaliteit én prijs!
Groetjes
Rebecca



hanne
3-9-2011
 Meld misbruik3-12-2012 14:08:07

Wij hebben gewerkt met drukkerij Moeyaert uit Zedelgem. We hadden zelf een ontwerp dat zij verder verwerkt hebben. We waren super tevreden van de service! Groetjes, Hanne



Leen
16-2-2013
 Meld misbruik3-12-2012 18:13:29

Drukkerij Vandamme - Beke uit Assebroek is ook een aanrader!



Quintens
22-3-2013
 Meld misbruik9-12-2012 18:46:51

Hallo,

Mijn verloofde en ik hebben onze uitnodigingen bij drukland.be bestelt. Erg scherp geprijst, goede afwerking en snelle service! Ook wij werkten met een eigen ontwerp.

Groetjes



Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik12-12-2012 11:01:17

Hallo,

Wij laten onze uitnodigingen maken door Drukkerij Hudders van Oedelem :-). Wij zien het alvast zitten. Deze week stuur ik alles door voor een proefdrukje!

Groetjes



Lynn
27-4-2013
 Meld misbruik20-12-2012 22:21:41

Bedankt dames voor jullie goede tips! Ze zijn zeer welkom.

Groetjes



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info