Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HUWELIJKSREIS : SUGGESTIES

  29-11-2012 12:23:59
Hallo!

Dit weekend gaan we naar het reisbureau om onze huwelijksreis te boeken.
Nu is het wel zo dat we eigenlijk nog niet echt een vast idee hebben van waar we op huwelijksreis willen. Hebben jullie tips of voorstellen? Liefst budgetvriendelijk, binnen Europa. Marokko, Turkije mag ook.

Stéphanie

Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 956


Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik29-11-2012 12:57:57

Mijn eigen ervaringen...
Turkije is fantastisch als je in een all-in op je luie krent wil liggen en onbeperkt wil eten en drinken en zonnen... Ik zou persoonlijk wel voor een 5 sterren kiezen in Turkije.
Italië, en dan spreek ik over Noord- en Midden Italie is prachtig, mooie steden en dorpjes, zalig eten, leuke sfeer,... . Midden (Umbrië) is minder toeristisch dan Noorden.
Binnenland van Spanje is ook zeer mooi als je wat wil zien. De costa's ging ik vroeger met mijn ouders heen maar da's al heel lang geleden dus weet niet hoe het daar nu gesteld is.



joyce
30-4-2011
 Meld misbruik29-11-2012 13:17:13

Marokko is een aanrader! Hebben wij 3 jaar geleden gedaan (rondreis via Riksja Online), maar ik zou het zeker op eigen houtje kunnen aanraden.
Mooi land, prachtige cultuur, lekker eten, fantastische mensen...

En anders: Andalusië, Griekse eilanden, Italië,...



sofie
15-8-2023
 Meld misbruik29-11-2012 13:26:11

wij zijn naar toscane geweest super mooi! 4* hotel incl ontbijt geweldige service kortom alles der op en der aan! voor een heel week hebben wij iets van een 700 euro voor ons 2 betaald! wij zijn met de auto gereden zodat wij van daaruit makkelijk dingen konden bezoeken



Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik29-11-2012 13:51:55

Griekse eilanden of Toscane!



ilse
7-8-2010
 Meld misbruik29-11-2012 16:02:45

canarische eilanden daar heb je meestal goed weer en zijn ook héél mooi als je verder kijkt dan de toeristische stranden enzo (binnenland tenerife is mooi en als je wil wandelen is la palma een echte aanrader en la gomera is kleiner en rustiger)... denk wel niet dat het daar héél goedkoop is maar zijn wel aanraders.
wij zelf zijn naar Schotland geweest om te wandelen maar dat is nu niet echt een zon-zee-strand bestemming hé (hoewel wij er elke dag zon gehad hebben toen)



Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik29-11-2012 16:11:57

Ja Ilse klopt, Tenerife hebben wij ook gedaan en was echt super! Wel over 't algemeen iets duurder.
Als je in de zomer gaat, hebben Can Eil wel het voordeel dat het er nooit té warm is zoals in Turkije bvb.



Emilie
7-9-2013
 Meld misbruik29-11-2012 17:06:02

Hoi Sofie,

kan je me de naam van dat hotel eens geven ? Onze huwelijksreis zal wrs naar Toscane gaan... Daarmee.

Bedankt !

Groetjes,
Emilie



krista
9-8-2013
 Meld misbruik29-11-2012 17:21:54

hoi joyce,
welk hotel en welke streek zou jij in marokko aanbevelen?
groetjes, krista



joyce
30-4-2011
 Meld misbruik29-11-2012 17:49:47

hey Krista,

Wij hebben een rondreis gemaakt: Fes - Meknes (met de trein) - Rissani (met de huurauto) - Merzouga (de rand van de Sahara, een overnachting in de Sahara is zeker aan te raden!) - Dades Vallei (hier maakten we een wandeling naar de berbers in de bergen) - Ait Benhaddou - Marrakech (hier onze auto terug ingeleverd) - Essouira. Er is eigenlijk niets tegengevallen :-).

Route met de huurauto is perfect te doen, de wegen zijn in goede staat, steden staan goed aangegeven (wij hadden ook wel een wegenkaart gekocht op voorhand en hadden van Riksja Online een heel goede wegbeschrijving).

Staat zeker nog op ons lijstje om nog eens terug te doen!

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust :-)

groetjes



sofie
15-8-2023
 Meld misbruik29-11-2012 19:20:07

hoi hoi

dit is de site van't hotelleke
http://www.jetair.be/autovakanties/Italie/Toscane/Gines...

bij ons wast een actie zoveel nachten ne nacht gratis ;-)

voor "sfeerfotokes" http://www.facebook.com/media/set/?set=a.4544814257581....

zoals je kan zien was ons zoontje ook mee hij was toen 11m en ook hij had de tijd van zijn leven whahahah. wij zijn in 2 dagen op gereden (gezien onze kleine man mee was en we regelmatig moesten stoppen) gingen ergens overnachten en deden den dag nadien een "activiteit" in t terugkomen net te zelfde. super!



Stéphanie

 Meld misbruik3-12-2012 12:22:30

Het is beslist! We gaan naar Cyprus! Bedankt alvast voor de tips!



Silke
5-7-2013
 Meld misbruik4-12-2012 23:48:19

Wij gaan naar Disey voor ons geen dure reizen daar hebben we niks aan.We hebben ook 2 kindjes



sofie
15-8-2023
 Meld misbruik5-12-2012 11:07:23

oh kei leuk! tip voor als je enkele dagen naar disney gaat, koop u een jaarabonnement, dit komt u goedkoper uit ;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums