Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

2 keer receptie of wat?

  29-11-2012 9:46:52
Beste bruidjes , hier weet ik even niet hoe het in elkaar zit, wij trouwen op een vrijdagnamiddag, liefst zo laat mogelijk, denk tegen 16u30, enkel een burgerlijk huwelijk, nu weet ik niet hoe het in elkaar zit, ja 16u30 trouwen, een haluurtje tegen 17u15 zijn we zeker in de feestzaal, dus dan begint de receptie, blijft de receptie doorgaan tot al je volk er is, want de meesten moeten werken dus om er tegen dat uur te geraken zal moeilijk zijn denk ik, of geef je je receptie voor de suite en vrienden, en doe je dan nog een appart voor de familie die komt op het avondfeest? geen idee? wie kan me helpen

Evy
30-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 923


Inne
25-10-2013
 Meld misbruik29-11-2012 9:59:03

Wij trouwen ook op een vrijdag en geven twee recepties. Een eerste om 18u (of 18u30) daar zijn we nog niet helemaal uit. De eerste receptie is voor degene die niet voor het eten en het avondfeest blijven. dan laten we de tweede receptie starten om 19u30 en laten we beide in elkaar overgaan zodat we dan tegen een uur of kwart na 8 aan tafel kunnen...

Maar het hangt er dus een beetje vanaf wie jullie uitnodigen voor je avondfeest. Ik denk dat je ook rekening moet houden met nog eventueel foto's die je met de dichtste familieleden maakt nog?



Nathalie
6-7-2013
 Meld misbruik29-11-2012 10:12:12

Hey,

Wij trouwen wel op een zaterdag, maar wij zullen het ook doen net als Inne.
Wij geven 2 recepties, maar op onze 1e receptie hebben wij maximum maar 80 personen. Dus wij gaan de 2 recepties ook laten samenvloeien.
Ik had gedacht bij ons 17u30 1e receptie. En de avondgasten om 18u30 laten toekomen, zodat de receptie om 19u30 zeker gedaan is en we aan tafel kunnen gaan. Wij hebben ook nog eens gasten voor dessertenbuffet, dus moeten daar ook tijd voor vrij maken, en wij willen zeker voor 12u beginnen met het dansfeest.

Voor 1e receptie zullen we op uitnodiging schrijven: van 17u30 tot 19u (en dan met uitloop tot 19u30, maar dat weten de receptiegasten niet, maar moet je er toch rekening mee houden)
En Avondgasten zijn welkom om 18u30. Uurtje receptie en dan aan tafel gaan. Denk dat dit moet lukken.




viki
18-10-2013
 Meld misbruik29-11-2012 11:03:18

Hoi,

Wij trouwen op een vrijdag
De dienst is voorzien om 16u
Om 17u15 waarschijnlijk afgelopen en dan denken we dat we rond 17u45 aan de feestraal zullen zijn.
De suite en de naaste familie ( tantes en nonkels ) mogen na de dienst mee naar de feestzaal.
Daar krijgen ze iets te drinken en om 18u30 begint de eerste receptie. Om 19u30 volgt dan de 2de receptie ( voor de avondgasten ) en om 20u30 gaan we aan tafel.
De mensen die uitgenodigd zijn voor de 1ste receptie blijven wel tot 20u30.

Groetjes



Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik29-11-2012 17:09:26

Wij trouwen op zaterdag en hebben 2 recepties

De eerste van 16u tot 18u voor de suite en kennissen, collega's,...
De 2de receptie start om 19u voor de mensen van het diner.. Zij krijgen enkel een glaasje en geen hapjes meer!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...