Nu Online
Momenteel zijn er 128 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bewogen dagen achter de rug

6-10-2006 12:36:38
Amai, hebben wij bewogen dagen achter de rug. Vorige week zaterdag ging ik mijn trouwkleed nog eens gaan passen. Ik had dit eind augustus gekocht op aandringen van mijn moeder en schoonmoeder, maar had er serieus mijn twijfels over. Ik had dit gekocht bij Vomac in Oostkamp. Toen ik het aankocht, had men mij daar verzekerd dat ik nog kon omwisselen indien ik niet té lang wachtte en dat ik eventueel een waardebon in de plaats kreeg voor het voorschot dat ik betaalde. Ik wou dus nog even gaan passen met een vriendin erbij. Wat een drama was dat!!! Ik heb hemel en aarde bewogen om het trouwkleed nog eens te mogen aandoen, maar het is uiteindelijk toch gelukt. Toen ik het terug aandeed, was ik echt niet meer overtuigd. Ik heb toen gevraagd om een waardebon te krijgen in de plaats, omdat ik dacht dat dit nog kon. Verwijten dat ik gekregen heb, amai. Ze hebben mij zelfs een leugenaar genoemd. Nu ja, uiteindelijk ben ik er dinsdag in geslaagd het trouwkleed in te ruilen voor een waardebon. Ook de eigenaar van onze zaal belde de laatste weken constant om te vragen of we de dag niet konden verplaatsen, want dat ons feest te klein was om op zaterdag 7 juli 2007 te doen en dat er mensen waren die een heel groot feest op die dag wilden geven. Wij weigerden en hebben gezegd dat het ofwel die dag ofwel voorschot terug is. Gisteren heeft hij uiteindelijk toegegeven het voorschot terug te geven. Nu zitten we dus zonder zaal! Probeer nu nog meer eens een zaal te vinden voor op die datum... Tsjonge jonge en zin dat we er nog in hebben :)

Tamara
13-11-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 364

els
17-8-2011
 Meld misbruik6-10-2006 12:41:46

Amai, ik wist niet dat ze in de Vomac zo lastig konden doen. Een paar jaar terug was ik er om suitekleedjes te passen en vond ze niet al te vriendelijk (vandaar dat ik er niet geweest ben voor m'n trouwkleedje), maar dat ze zo deden dat wist ik niet.
Welke zaal had je? Het zal nog wel lukken om een andere te vinden, je hebt nog even de tijd ;-)!

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik6-10-2006 13:01:30

Goed dat je je geld terug gekregen hebt van je kleed.
Ik mocht bij Moderna ook nog ruilen en toen ik het vorige week zonder afspraak nog eens wou passen was dat met een even grote glimlach en enthousiasme als de eerste keer. Binnenkort ga ik het zelfs nog eens passen met mijn toekomstige schoonmama en schoonzus erbij. Ook daar maakten ze geen probleem van.
Wat de zaal betreft. Ik weet niet of je al veel andere dingen hebt vast gelegd voor die dag, maar ik vrees dat je niet veel keuze meer zal hebben qua zaal. Misschien kan je overwegen om de datum te veranderen?
Ik snap niet dat ze het die dag niet wilden doen. Ze wisten toch op voorhand dat dat een gegeerde datum was en met hoeveel jullie zijn? Kan dat zomaar of hebben jullie niet echt voet bij stuk gehouden? In dat wereldje moet je echt hard zijn!
Maar het is waarschijnlijk toch al een opluchting dat het in orde komt met uw kleedje. Zorg ervoor dat jij het de volgende keer waauw vindt en trek je niets aan van wat de anderen ervan vinden. Jij moet je goed voelen in je kleedje en dan zal je vanzelf stralen!!!

Ik wens jullie nog heel veel succes en laat de moed zeker niet zakken! Een huwelijk en de voorbereidingen moeten plezant zijn en geen hel!

Moest je zin hebben om te mailen of zo, feel free op sissi.gevaert@pandora.be

Groetjes, Sissi

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik6-10-2006 13:44:38

Hey meisje,

amaai, amaai, ik kan mij voorstellen dat je effe in een dipje zit. Erg hé, dat er toch nog zoveel winkels zijn waar de klant niet koning is. Maar het ergste vind ik van de zaal. Misschien maar goed dat jullie geen voet bij stuk gehouden hebben, anders hadden ze de dag zelf misschien lastig gedaan, maar toch heel erg jammer dat ze jullie opzij zetten voor een veel groter feest. Dat is geen manier van zaken doen!

Veel sterkte meid, en je zal zien: het komt allemaal goed!

Groetjes,
Lieve

K
7-7-2007
 Meld misbruik6-10-2006 14:55:30

Pfft, wat een horrorverhaal. Voor die dag een zaal vinden, is volgens mij onbegonnen werk, tenzij je buiten het circuit van de traditionele zalen gaat, dan maak je misschien nog een kans?
Wij geven misschien ook geen groot feest, ons aantal gasten ligt nog lang niet vast, en onze zaal had ook een aanvraag gekregen voor een heel groot, duur feest op 7/7, maar die hebben dat gelukkig niet gedaan. Gelukkig, want wij hebben zelfs nog geen voorschot betaald of niks...
En van je kleed, erg, maar daar heb je het gelukkig toch in orde brengen.
Goed dat je je niet laat doen door iedereen!!!! Sterkte! Het komt wel goed...

Valerie
25-8-2007
 Meld misbruik6-10-2006 16:07:56

Hoi,
Ik zit wel met je in hoor. Maar vrienden van ons die hadden een gelijkaardige situatie voor en uiteindelijk hebben zij hun feest in een tent gegeven.
SUPER!!! Hele chique tent, witte hoezen over de stoelen, grote kandelaars, mooie bloemen en chique servies. Echts de MAX! Natuurlijk het is maar een idee voor als je geen geschikte zaal zou vinden hé. Er waren ook rode lopers gelegd enz. En er was aan de grote tent een kleine tent gezet om de mensen te ontvangen.
Groetjes en veel succes alvast met de voorbereidingen.

Tamara
13-11-2010
 Meld misbruik7-10-2006 17:21:19

Hallo,

ondertussen hebben wij contact gehad met iemand die een grote tuin ter beschikking heeft en waar wij een tent zouden kunnen inzetten. Toevallig dat je er net iets over zegt, Valerie :)
We gaan maandag beginnen met prijsoffertes op te vragen voor het huren van een tent. Ik heb al gehoord dat dit redelijk prijzig is. Heeft iemand een idee wat de prijzen zijn voor bijvoorbeeld 75 à 100 personen?

Emmy
21-7-2007
 Meld misbruik7-10-2006 19:48:09

Aangezien wij ons feest in een tent doen, kan ik je wel wat informatie geven ivm de prijzen. Je moet wel weten dat alle decoratie (drappage, tapijt en zo) de prijs sterk doet stijgen. De prijs varieert uiteraard ook met de grootte van de tent. Ons feest is voor ongeveer 120 personen en wij gaan waarschijnlijk een tent van 240 m² nemen. Dit kan voor ongeveer €800 als je zelf helpt met opbouw en afbraak. Zonder hulp vragen ze zeker €200 extra. Dit is wel de basistent zonder versiering. Een andere dure kost is de vloer: ongeveer €400 voor onze grootte en €200 extra als je niet helpt met opbouw. Je moet er ook aan denken dat je waarschijnlijk ook een toiletwagen moet voorzien. Je moet natuurlijk ook nog ergens tafels en stoelen gaan huren. Reken daarvoor een €5 per persoon (het hangt er ook sterk van af wat je hiervoor wil) Onze tent is op dit moment ook nog niet vastgelegd maar ik beschik wel al over een aantal offertes. Waar zou je trouwfeest doorgaan? Wij trouwen in Oedelem op 21 juli. Je mag me gerust mailen als je nog iets wilt weten of ervaringen uitwisselen.
groetjes
Emmy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...