Terug naar overzicht
Idd op het kerstkaartje kan een leuk idee zijn.Ik ben al eens naar een kerkelijke trouw geweest waarna iedereen iets kon gaan drinken na de mis in een bruin cafeeke aan de kerk. (Er zijn nog leuke foto's van het koppel achter de toog) Je kan dan bv trakteren op een vat als je de kosten wat wil drukken of afspraken maken met de eigenaar.Of zo een mobiele cavabar is misschien ook een goed idee (kan je een forfait mee afspreken)
Als wij trouwen voor de wet (in Lokeren) zit er een drankje inbegrepen voor idereen die komt kijken. Dat is blijkbaar standaard zo. Misschien is dit ook bij jullie het geval?
maak er een mini kerstmarktje van met warme chocomelk, gluwein en jenever??DAn kleine kraampjes en van die vuurkorven.Lijkt me super gezellig dikke zoen
Sarah dat klinkt super maar bedoel je dan in de tuin? want ik neem aan dat je dat niet zomaar op een plein van de gemeente mag doen?Iedereen nogmaals bedankt voor de tips maar heeft er misschien nog iemand concreet tips over de verwoording voor de kaartjes
Iets in de trant van: "Binnen ... jaar trouwen we voor de Kerk. Omdat we niet langer willen wachten om onze liefde toch al officieel te maken trouwen we op 21/12/2012 al voor de wet. We hopen dat jullie samen met ons dit mooie moment willen beleven, een feestje wordt dan binnen ... jaar gegeven!"
amaai jente zo creatief leuk!!@stephanie : ja gezellig in de tuin
Dank je Jente dat klinkt echt goed!Wat vinden jullie van:2013 gaan wij in als man en vrouw, want op 21-12-12 beloven wij elkaar eeuwige trouw...als openingszinnetje? en dan erna wat geknutsel met de tekst van Jente?