Nu Online
Momenteel zijn er 70 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hulp nodig !

  18-11-2012 21:43:23
Hoi iedereen,
Ik ben zelf begonnen met men uitnodigingen te maken ( ik kan en wil geen 3 euro aan een kaartje geven) maar nu zit ik een beetje in de knoei vrees ik.

Wij trouwen niet voor de kerk, wij gaan met familie en vrienden naar het stadhuis en daarna naar de feestzaal om een vrijzinnige viering te doen.

Ik hoef dus in mijn ogen op de uitnodiging enkel het uur en de plaats van het avond feest te zetten en i.p.v een kaartje voor het avondfeest een kaartje voor de burgerlijk huwelijk bij sommige te steken of is dat gek ?

Ik heb nog een (misschien domme) vraag, ik zie bij vele dat ze een maand op voorhand een seintje willen. Is dit niet een beetje vroeg ? Ik dacht meer aan 2 weken ofzo.

Alvast bedankt ,

Britt

Britt
14-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 2011


fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik18-11-2012 22:05:35

hey wij trouwen ook alleen voor de wet en op de uitnodeging staat het uur van het gemeentehuis wie wil kan dan komen dat kunnen ze zelf kiezen er staat ook het uur van het avondfeest. Bij ons moeten ze ook een maand op voorhand zodat je toch met de traiteur kan verwittigen en ook mogen wij onze drank zelf kopen dus is het ook beter dat je op voorhand weet wie er komt. Wij hebben onze kaartjes bij vistaprint gemaakt en is niet duur grts hoop dat je er iets mee kan doen



sofie
15-8-2023
 Meld misbruik18-11-2012 22:13:21

hoi britt

wij hadden dit toch tijdig laten doorgeven hoor gezin je u tafelindeling toch nog moet maken, er toch heel veel mensen zijn die "vergeten" te verwittigen en je deze dan 1 voor 1 moet opbellen, mailen en aanspreken (een werk op zich!) die laatste 2 weken heb je echt nog masa's werk te doen u viering moet je ook nog in elkaar steken, daar kruipt ook nog een hoop werk in...

http://dl.dropbox.com/u/11300069/trouwuitnodiging%20Sof...

in bovenstaande link vindt je een deel van ons kaartje mss dat dit je wat kan helpen, zoals je ziet hadden wij ook een vrijzinnige plechtigheid in de zaal en moesten de mensen bijna 2 maand te voren bevestigen (de zaal moest immers ook een schatting kunnen maken qua stoelen, personeel, eten drinken,...) 15 juni hadden wij van de helft vd mensen nog steeds niets gehoord en zijn wij beginnen bellen, mailen,...



Britt
14-9-2013
 Meld misbruik18-11-2012 22:44:20

Hey,
Ik heb het inderdaad ook weer aangepast. Jullie hebben gelijk.

Ik heb mijn uitnodiging ook even gedigitaliseerd , geef gerust jullie mening

http://xetana.wix.com/spots



Silvie
8-12-2012
 Meld misbruik18-11-2012 22:46:52

Hallo Britt, wij hebben 2 weken op voorhand als deadline genomen. Het is nu nog 3 weken en het verloopt redelijk goed. Ik hou er rekening mee dat we nog zullen moeten rondbellen, maar onze zaal moet het exacte aantal pas 1 week op voorhand weten, dus we hebben nog marge. Het hangt dus af van uw zaal eigenlijk.



Britt
14-9-2013
 Meld misbruik18-11-2012 22:50:33

Ik heb een grote zaal dus kan heel wat mensen kwijt. Maar als ik inderdaad een beetje verder nadenk is het voor mezelf verstandiger dat ik een maand op voorhand bevestiging vraag.
Wil dan zo goed als alles in huis hebben van decoratie en prullekes.

Bedankt =)




sofie
15-8-2023
 Meld misbruik19-11-2012 9:38:31

bij ons moest de zaal het juiste aantal ook maar 1 weekje op voorhand wete hoor, maar voor t is toch altijd wel makkelijk als je een dikke maand vooraf (dan ga je meestal toch ook nog eens langs om wat dingen te bespreken hoe je t een en t ander ziet) een richtgetal kan aangeven. op deze manier kunnen ze hun personeel wat inplannen. idd voor jezelf is dit ook wel heel practisch voor bedankjes, tafelschikking, tafelverwijzing,... als je alles de laatste moment moet doen pfffff



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik19-11-2012 9:48:47

Ik vind het er leuk uitzien! Persoonlijk zou ik wel nog uur en plaats van burgerlijke trouw bijzetten. Ik ga altijd zelf graag eens even kijken als ik kan en het niet te ver is.



fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik19-11-2012 10:43:56

hey mooi kaartje knap



Britt
14-9-2013
 Meld misbruik19-11-2012 13:07:45

Ik heb bewust mijn uur en plaats van de burgerlijke trouw er niet opgezet.
Ipv een apart kaartje voor het avondfeest steek ik er een apart kaartje in voor de burgerlijke trouw.

Ik hoef ook niemand anders bij onze burgerlijke trouw ( heb daarvoor 32 man uitgenodigd).


Bedankt ,
Britt



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik19-11-2012 13:28:29

Britt, ik vind je kaartje heel goed gelukt!



Marijke
15-12-2012
 Meld misbruik19-11-2012 19:19:25

Ik vind het ook goed gelukt. Het lijkt mij prima zoals jij wil doen, met aparte kaartjes voor burgerlijke trouw en avondfeest.



Karen
14-6-2014
 Meld misbruik20-11-2012 7:58:17

Hey ik vind je kaartje heel mooi, ik zou ze graag ook zelf maken.
Met welke programma's heb jij gewerkt?

Groetjes



anja
8-12-2012
 Meld misbruik23-11-2012 2:41:08

Wij hebben onze uitnodigingen ook zelf gemaakt.

Ik wilde graag nieuwe foto's van ons en van de kids. Dus wij hebben mooie foto's laten maken. Daar een mooie tekst bij en die hebben we gewoon bij de hema afgeprint. Dus wij waren heel goedkoop gesteld.

Wij hebben 2 kaartjes gemaakt, 1 voor de familie die uitgenodigd waren de hele dag en 1 voor de vrienden voor het avondfeest.
En dat is in heel goede aarde gevonden. De familie heeft een foto van ons met de kids, de vrienden hebben een foto met ons 2 op.

Dan was het heel persoonlijk, iedereen vond ze mooi.



Britt
14-9-2013
 Meld misbruik23-11-2012 20:02:52

Karen : Ik ben gewoon om met wix.com te werken.
Het is eigenlijk een webdesign pagina maar je hebt veel meer keuze uit lettertypes, effecten en kleuren.
Ik heb men site dan via "print screen" op word gezet, daarvan op paint en daarna in http://fotoflexer.com/ de details bijgewerkt.


Klinkt misschien ingewikkeld maar webdesign is een grote hobby van mij.

Groetjes



Britt
14-9-2013
 Meld misbruik23-11-2012 20:03:54

Bedankt voor alle reacties.

Het kaartje is ondertussen verder uitgewerkt en besteld via kaartje2go.nl


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info