Nu Online
Momenteel zijn er 75 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwfeest in eigen tuin

  18-11-2012 9:54:54
hallo toekomstige bruidjes
Heeft iemand van jullie ervaring met een trouwfeest in eigen tuin?

Lie
20-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1939


frida
6-2-2010
 Meld misbruik18-11-2012 10:25:09

Hey, Vorig jaar wel een trouwfeest geweest die ze in eigen tuin deden.

Ze hadden er wel tenten, stoelen tafels, toi toi's( werf wc ), bar en grote stand met eten en personeel voorzien. Achteraf hoorde ik wel dat dit zelf duurder was dan moesten ze het in zaal hebben gedaan! het eninge was dat die dag prachtig weer was maar had het moeten regenen dat het het niet echt leuk geweest .
Dus zou zeggen let op!


Groetjes



Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik18-11-2012 10:59:32

Ik ben in september ook naar een trouw tuinfeest geweest, ze hadden tenten en een houten vloer, veel van die verwarmingchampignons maar na 22 uur werd het toch serieus koud. Die koude trekt vanuit de grond naar boven.

Het was een feest om u tegen te zeggen 'lekker eten, live band, coctailbar' maar je moest wel elke keer die tent uit om naar het toilet te gaan en en passant was je bevroren want je doet niet elke keer je jas aan. Iedereen stond ook in groepjes rond die verwarmingen.

Ik zou het niet doen.



sofie
15-8-2023
 Meld misbruik18-11-2012 12:12:33

hoi hoi wij hadden enkel s middags het eten voor de suite in one tuin en ik moet eerlijk zeggen orginasatorisch was dat best wel zwaar! stress allom! ik zou dit NOOIT meer doen! normaal was t de bedoeling om dit in de tuin van mijn vader te doen, maar ik heb een "boze stiefmama" dus 2 dagen voor onze grote dag de planning nog kunnen aanpassen...

wij hadden ook een grote party tent voorzien, tafels, stoelen, (gaan huren) tafelbekleding, versiering, eten drinken (in koelboxen) die week voordien nog extra servies gaan aankopen want ja zo veel hadden we uiteraard niet :s, den avond vooraf buiten al de "gebruikelijke voorbereiding nog heel lang aan 't klaarzetten geweest (tenten, tafels, stoelen, eten maken, drinken koel zetten, poetsen, poetsen en nog is poetsen!!!) en den dag nadien zit je met nog meer poets! bovendien hebben de mensen dan echt wel vrij spel om "grapjes uit te halen als jullie even weg zijn of even u poepje gedraaid hebben... bij ons hebben ze zo alles vol met confettie getopt (letterlijk tot op de zolder toe!!!!) toen wij op fotoshoot waren... we hebben er nog steeds plezier aan... niet dus maw kostenbesparend is't echt niet en je haalt er enkel meer werk en stress mee op u dak!



Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik18-11-2012 18:29:47

Ik ben vorig jaar ook naar een tuinfeest gegaan van iemand die trouwde..

Het was een tent met houten vloer wat toch vrij kostelijk was blijkbaar.
Stoelen en tafels waren er niet voldoende voor iedereen.
En ik hoorde achteraf toch dat ze vooraf en achteraf best veel werk hadden gehad om alles op te zetten en weer op te ruimen..
Ik zou er persoonlijk niet aan beginnen.. Te veel stress om alles in orde te krijgen en dan de dag erna alles ook weer opruimen.. Dat zou ik niet zien zitten..


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info