Nu Online
Momenteel zijn er 17 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen - tekst?

  4-10-2006 13:16:32
Hello medebruidjes-in-spe,

Vandaag kreeg ik van mijn vriendin (die onze uitnodigingen zal ontwerpen) de vraag de teksten door te sturen die in de uitnodigingen moeten verwerkt worden. Daarmee bedoelt ze de tekst van de aankondiging van het huwelijk, de uitnoding tot de receptie en/of het avondfeest, enz.

Heeft er soms iemand een voorbeeld van een uitnodiging liggen en/of de teksten die er zeker op moeten staan?

Zo ja, zouden jullie zo lief willen zijn mij deze voorbeelden door te mailen naar sofie.desmedt@loyens.com aub? Dat zou me al een heel stuk verder helpen!

Alvast bedankt, girls!

Groetjes,
Fieke
7/07/2007

Fieke
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 517


nadia

 Meld misbruik4-10-2006 16:09:07

hey

Ik heb je een mailtje gestuurd

groetjes
nadia



mioe
22-6-2007
 Meld misbruik4-10-2006 17:26:00

Hey,

Wij zitten een beetje met hetzelfde probleem. Voorbeeldjes mag je dus ook altijd naar mij doorsturen. Alvast bedankt!

Mioe
22-06-2007



mioe
22-6-2007
 Meld misbruik4-10-2006 18:14:47

oeps, sorry, ik was mijn e-mail adres vergeten noteren....

mioe_de_keyzer@hotmail.com


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info