Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslaafd aan onze trouwvideo!

  13-11-2012 19:10:16
Hoi allemaal, hoe gaat het met de bruidjes hier op het forum? Vandaag hebben we met ondertussen al bijna 68 dagen op de teller onze video van de trouw ontvangen!
Wat een leuke herinnering seg :) Het is echt elke cent waard geweest. Ik dacht dat alles zo geforceerd ging overkomen, maar dat is helemaal niet het geval... Het is juist een video over alle emoties, vriendschappen, liefdevolle woorden en glimlachen en dat maakt het zo een mooie herinnering.
Onze dag is voorbij gevlogen maar dankzij onze fotograaf en videograaf hebben we de mooiste momenten in ons bezit. Voor degenen die twijfelen, het is zeker de moeite waard :)
Ps. Wat is het verschrikkelijk moeilijk om afscheid te nemen van dit forum, dus heb ik besloten om het lekker niet te doen en verder te luisteren naar alle verhalen en ervaringen... leuk toch :)
Lieve groetjes,
Alessia

Alessia
7-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1393


Saskia
22-6-2013
 Meld misbruik13-11-2012 20:20:01

heel leuk Alessia! het is ook leuk om alle verhalen te lezen, ik zal het zeker ook moeilijk hebben om er mee te stoppen



miranda
20-4-2013
 Meld misbruik13-11-2012 20:27:44

heel leuk denk da ik ook verslaaft zou zijn aan de video !!!



Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik13-11-2012 21:48:28

Er is hier niemand die je verplicht om te stoppen met het forum eens je getrouwd bent e Zou het ook niet kunnen om afscheid te nemen denk ik. Heb zelfs schrik om na de trouw in een zwart gat te vallen omdat al die voorbereidingen voorbij zijn dus denk ik dat het goed is dat ik hier ook nog terecht kan . Super dat je zo kan genieten van jullie video! Nog veel kijkplezier!

groetjes
Stéphanie



Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik13-11-2012 21:50:53

Idem hier :-) Dus blijf nog maar een beetje, je bent niet alleen!
Enige kans dat je de video met ons kan delen? Das die nieuwsgierige aard he :-)



Marijke
15-12-2012
 Meld misbruik13-11-2012 21:54:09

Super!!! Ben blij dat je tevreden bent met jullie video

Het is idd niet erg goedkoop maar lijkt mij een leuke herinnering. Nu nog proberen het ventje te overtuigen dat dit zijn geld waard is




mieke
13-7-2013
 Meld misbruik13-11-2012 22:44:25

hey,
vind het leuk dat je hier af en toe nog eens komt piepen.
mag ik vragen wie jullie video heeft gemaakt en hoeveel je betaald hebt?
mag anders in privé bericht
mieke2007@hotmail.com



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik14-11-2012 6:46:54

@Elisabeth, dat gaat helaas niet lukken...

@Mieke, wij hadden gekozen voor Video Geurts uit Genk. In totaal betaalden wij 814 euro incl. HD. Ik wilde vooral hun omdat zij 21 jaar geleden de trouw van mijn ouders ook hadden gefilmd, een beetje de traditie erin houden :)



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik14-11-2012 9:29:02

Oh, leuke herinnering denk ik zo een video!
Ik zit ook in afkick-fase...wil het zo graag nog eens overdoen...de nacht voor de grote dag...de spanning van 's ochtends...de trap afdalen en mijn toen nog 'verloofde' voor het eerst zien...de shoot...de openingsdans...oooh...zo plezant é trouwen :-)!!

Blijf dus nog maar gezellig wat rondhangen hier ;-) ik doe dat ook!

groetjes!!



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik14-11-2012 12:31:51

Idd Sandra! Ik heb trouwens nog geen berichtje achtergelaten bij je topic met de nieuwe fotootjes die trouwens heel erg mooi zijn! Ik vind je kleed echt super super super mooi!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik14-11-2012 13:47:42

Bedankt Alessia



frida
6-2-2010
 Meld misbruik14-11-2012 14:51:01

hey Alessia,

Zelfs ik kom nog regelmatig kijken!!!

Frida



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik14-11-2012 14:51:55

Zo zie je maar Frida, jij bent een top voorbeeld van deze verslaving :)



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik14-11-2012 15:07:48

Jullie moeten nog niet afkicken, blijf nog maar veel terugkomen naar hier - vind ik alvast super fijn!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info