Nu Online
Momenteel zijn er 42 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hotel gezocht punta cana

  13-11-2012 11:16:40
Dag bruidjes.wij zouden graag voor onze huwelijksreis naar punta cana gaan maar vroegen ons af of niemand een goed hotel weet. Adults only. Alvast mercikes

Natascha
5-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 850


Karen
13-7-2013
 Meld misbruik13-11-2012 11:50:03

Hey

Wij zijn naar Bavaro Princess geweest in Bavaro. Niet adults only, maar je ziet daar sowieso weinig kids.. als je er ziet zijn het baby's of peuters.



Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik13-11-2012 12:04:59

Ik wou het ook net gaan zeggen.

Heel vaak is een 'adult only hotel' maar tot 16 jaar. En ik kan je zeggen dat een paar jongeren van 16 jaar grotere bommen kunnen maken in het zwembad dan een peuter van 3 jaar in een peuterbad.

Ik zou er niet extra voor betalen ! Je kan tegenwoordig veel hotels vinden met verschillende zwembaden en daar zijn altijd van die relaxzwembaden bij zonder kinderbad en dus geen kinderen.



Natascha
5-7-2013
 Meld misbruik13-11-2012 15:53:40

Bedankt al voor de reacties. Zullen hier eens overleggen. :-) zij zoveel hotels. Weet het echt niet meer



Karen
13-7-2013
 Meld misbruik13-11-2012 19:08:17

Denk eerlijk gezegd dat er in Punta Cana enkel goede hotels zijn. Dat zijn complete resorts met alles op en aan.. denk niet dat je daar "fout" kan kiezen.



Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik14-11-2012 12:47:50

hoi,
Ik ben tot nu toe enkel in de riu hotels geweest voor mijn werk.
De Riu Palace Bavaro is erg luxueus en indrukwekkend, daar is een quiet pool voor de klanten die "Sensimar" boeken.

Langs de Bavaro ligt de Riu Palace Macao, hij was tot afgelopen zomer zeer verouderd.
Ze hebben het hotel dan 3 maanden gesloten voor renovatie, volledig gestript en vernieuwd in de stijl van de Palace Bavaro. Ik moet zeggen het resultaat was ferm, ze hebben er een adult only van gemaakt, dus geen last van bleiters. Mooie kamers en lekker eten! :-)

Het is natuurlijk wel, zoals alle hotels daar, een typisch all-in hotel :)



Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik14-11-2012 15:48:28

@Lynn heb je ook een oplossing voor "bleiters" op een 8 uur durende vlucht ?




Inge
21-6-2013
 Meld misbruik14-11-2012 21:12:51

@ Natascha: Wij hebben gisteren ook veel opzoekwerk gedaan ivm de hotels daar :).

Ons spraken het meeste aan: RIU Palace Bavaro en Dreams Palm Beach Punta Cana.
De Riu Palace Macao staat op de 3e plaats, je vind er nog niet zo heel veel reviews over sinds het vernieuwd is.
De Riu Palace Punta Cana krijgt op zich een iets mindere score (als ik Tripadvisor en Zoover mag geloven :) ).
@ Lynn: ben je in beide hotels zelf geweest? Welke had je voorkeur?



Natascha
5-7-2013
 Meld misbruik18-11-2012 20:09:39

Dank je wel voor de informatie. Kun je ons op de hoogte houden wat jullie hebben gekozen? Laat het zelf ook nog weten. Hebben ook hier riu palace bavaro en macao op de lijst staan. Hadden het liefst een adult only


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums