Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodiging

  11-11-2012 12:25:01
Hallo iedereen,
Ik volg dit forum al een tijdje van de zijlijn maar zit nu zelf met een probleem waarbij ik jullie advies nodig heb.
Omwille van onvoorziene omstandigheden kan de persoon die we hadden gecontacteerd voor het ontwerpen van onze uitnodiging dit niet meer doen.
We trouwen al over minder dan 6 maanden dus dit komt echt wel ongelegen.
Kennen jullie nog personen die kaartjes ontwerpen en dit in regio Limburg?
Ik zal jullie zeer dankbaar zijn!

Ine
4-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1356


Kathy
30-8-2013
 Meld misbruik11-11-2012 12:33:37

Hoi,

Als je al een duidelijk beeld hebt van hoe de uitnodigingen er moeten uitzien kan ik je de gegevens van mijn nicht geven. Zij werkt voor een bedrijf in Mechelen dat voornamelijk geboortekaarten en dergelijke ontwerpt. Zij zelf woont bij Geel dus als dat niet te ver is voor jou, kan je even bij haar aankloppen. Zij ontwerpt mijn huwelijksuitnodigingen ook. Het is nog niet klaar, anders kon ik een voorbeeld laten zien.
Als je echt stressvrij wilt zijn, kan ik alleen maar aanraden om uitnodigingen online te zoeken en bestellen. Er zijn er mits wat toewijding enorm mooie te vinden :-)



fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik11-11-2012 12:41:36

hey je kan je uitnodegingen zelf maken op vistaprint ze zijn niet duur en op een week heb je ze thuis grts



Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik11-11-2012 13:03:00

Drukkerij leen in hasselt is ook heel creatief als je nog niet zo goed weet wat je wil :)



Inge
23-5-2009
 Meld misbruik11-11-2012 13:11:14

Mijn zus is grafisch ontwerpster en doet dit ook. Ze heeft al verschillende mensen blij gemaakt met haar ontwerpen voor trouwuitnodigingen en geboortekaartjes, onder andere wij zelf. Ze kan alles drukklaar afleveren om naar een drukker te sturen. Ze woont in groot Hasselt. Je laat maar weten of je haar gegevens wil.



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik11-11-2012 14:20:01

Nog een 4-5-2013-bruidje; super!! :) Wij dachten onze uitnodiging ook te laten ontwerpen bij een ontwerpster maar wij hebben is gekeken op Cardxl.be en lijken onze goesting er toch tussen te vinden. Je kan de kleuren ook nog aanpassen enzo. Er bestaan veel sites waar je zelf uw uitnodigingen kan laten ontwerpen zoals hierboven vermeld (bv. Vistaprint). Je kan altijd eens een kijkje nemen. Wij hebben gratis proefuitnodigingen aangevraagd en binnen de 5 dagen heb je ze in je bus.



Katia
22-6-2013
 Meld misbruik11-11-2012 18:22:09

Hey Silke, ik heb ook mijn goesting gevonden op XL Cards. Ik heb echter niet gezien dat je de kleuren kan aanpassen. Kan je me zeggen waar je dat zag? Wij hebben er namelijk eentje die rode accenten heeft (uit de Bella collectie), maar we hadden die graag in het zilver gezien. Alvast dank voor de tip.

Wij waren ook een ontwerp begonnen maar komen aan een budget dat 2 keer zo hoog ligt als de kaartjes bij XL card die heel mooi zijn... Onze drukker gaat wel zelf de inlegvellen verzorgen :-) (anders heb je zo scheurlijntjes ipv een nette uitsnijding).

Onze drukker die ook gelegenheidsdruk verzorgt: Drukkerij Michiels in Booischot.



Ine
4-5-2013
 Meld misbruik12-11-2012 22:08:29

Bedankt voor jullie reacties!

Kathy en Inge, zouden jullie mij de gegevens willen bezorgen van de personen die jullie kennen? Bedankt! :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info