Nu Online
Momenteel zijn er 246 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Oh nee! Totaal vergeten!

  7-11-2012 14:58:54
Hoi bruidjes en gommetjes,

Deze week had ik mezelf opgedragen om grote schoonmaak te houden in ons appartement. Zo gezegd, zo gedaan.
Daarnet was ik echter al onze trouwspullen netjes aan het wegleggen in een doos, toen ik merkte dat ik totaal vergeten was om twee koppels een bedankkaartje te sturen!

Dat kwam namelijk doordat mijn schoonvader het eerst niet nodig vond om die mensen uit te nodigen, totdat hij drie weken voor de trouw opeens eiste dat zij ook een uitnodiging kregen (en dan zeggen ze dat vrouwen veranderlijke wezens zijn :D). Wij hebben hen toen nog last minute uitgenodigd, maar daardoor heb ik hun adres niet in ons adressenbestand opgeslagen.

Toen ik na de trouw de bedankkaartjes rondstuurde, heb ik deze kaartjes apart gelegd omdat ik het adres niet kende. Vandaag ben ik er dus achter gekomen dat ik ze net iets té apart heb weggelegd :D.

Uiteindelijk waren deze twee koppels verhinderd op onze trouwdag, maar ze hebben wel elks een mooie kaart gestuurd met een centje erin.

Wat zouden jullie doen? Toch nog een kaartje sturen, met daarop onze excuses, of misschien wachten tot Kerstmis en dit dan bij wijze van kerstkaart opsturen? Of toch maar gewoon ''vergeten''.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Katrien

Katrien
23-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 2210


Jolien
1-7-2016
 Meld misbruik7-11-2012 15:04:39

Ik zou dit toch nog opsturen met Kermis.



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik7-11-2012 15:19:09

Goh, de meeste kaartjes die wij krijgen na een huwelijk komen toch een goed eindje na de eigenlijke trouwdatum. Ik zou dus gewoon een kaartje nu opsturen alsof dat de bedoeling is om nu op te sturen en er verder geen oproer rond maken.



tash
21-9-2013
 Meld misbruik7-11-2012 15:23:23

ik zou het eerlijk spelen, dat duurt het langst. Gewoon zeggen dat zoals je het hierboven beschrijft. Uiteindelijk hebben de mensen jullie toch ook naar waarde geschat door een kaart te voorzien met centen erin. Ikzelf zou het in elk geval het meest apprecieren door de waarheid te zeggen en het kaartje nu op te sturen.
Bij mij zou het in een totaal verkeerd keelgat schieten mocht ik een bedankkaartje krijgen voor een trouw waar ik maanden voordien ben geweest, en dat dan pas met kerst wordt opgestuurd als een "2 vliegen in één klap zijnde"



catherine
24-8-2013
 Meld misbruik7-11-2012 16:33:15

of gewoon: een beetje te laat, maar daarom niet minder gemeend:
Heel erg bedankt voor jullie gelukwensen voor ons huwelijk!




Bea
6-7-2013
 Meld misbruik7-11-2012 17:06:01

Ik zou het nu doen en niet combineren met kerstmis maar ook geen verontschuldigingen.



Caro
1-10-2011
 Meld misbruik7-11-2012 17:24:24

Ik zou het nu doen, met geen uitleg bij. Wij krijgen ook nog bedankkaartjes maanden na het huwelijk. Zo laat ben je niet hoor!



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik7-11-2012 18:16:12

Ik heb een paar weken geleden de laatste bedankkaartjes gestuurd, ook naar mensen die niet op het feest waren, maar toch een cadeau gegeven hebben. Een serieus cadeau zelfs, dat kon ik echt niet zo laten. ik heb ook een adres moeten opvragen (het waren vrienden van mijn ouders), vandaar dat het zo laat was. Ik heb geen verontschuldiging geschreven, wel een persoonlijk bericht. Beter laat dan nooit ;-)



Karolien
16-6-2012
 Meld misbruik7-11-2012 20:10:56

Wij zijn een week vroeger getrouwd en al onze bedanktkaartjes zijn nog niet weg en de meeste zelfs maar deze week... Dus jullie zijn zeker niet te laat hoor!



Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik8-11-2012 1:12:20

Hier ook van datte,
we zijn nu al 6 maanden getrouwd, maar ik had een mooie foto laten afdrukken met onze namen en trouwdatum erop met de bedoeling die zo snel mogelijk na het huwelijk op te sturen of rond te dragen.
Maar hoe gaat dat? De druk van het huwelijk is voorbij, het dagelijkse leven gaat weer zijn gang en dan kom je plots die stapel foto's weer tegen!
Ik heb er dan maar een mooi gedichtje opgeplakt vanachter, alsof het de bedoeling was dat het zo moest:

Het perfecte geluk, het bestaat!
Al 4 jaar lang hebben wij het gevonden.

6 maanden geleden hebben wij dit bevestigd
met een prachtig huwelijksfeest.

Dit kon echter alleen maar slagen dankzij jullie
aanwezigheid, hulp, wensen, gulle giften...

We kijken dan ook met veel vreugde terug
op deze mooie dag en zeggen nogmaals

DANK U WEL!

Iedereen had wel de dag zelf een aandenken gekregen en in een speech heb ik iedereen wel bedankt op het feest. Dus eigenlijk mooi opgelost, denk ik?

Grtz
Cindy




Katrien
23-6-2012
 Meld misbruik8-11-2012 22:03:08

Hey iedereen,

Heel erg bedankt voor jullie goede raad.
Ik ga de kaartjes dit weekend op de bus doen, en heb besloten Gitte te volgen: geen verontschuldigingen, maar wel een kort persoonlijk tekstje.
Eerst dacht ik eraan om Catherine haar post te copy-pasten, maar uiteindelijk ken ik die mensen niet zó goed en ben ik hen -vind ik- geen uitleg verschuldigd.

En ten slotte: Cindy, als ik jou tekstje eerder had gelezen, dan had ik dat op al mijn bedankkaartjes gezet :D, ik vind het echt heel mooi. Helaas onbruikbaar voor de kaartjes die ik nog moet sturen :(.

Greets!
Katrien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info