Nu Online
Momenteel zijn er 212 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Zuid-Italië

  4-11-2012 10:25:21
Hey bruidjes,
Omdat we slechts een beperkt budget hebben, hebben we besloten om voor de huwelijksreis naar Zuid-Italië te gaan. We twijfelen nog tussen de regio Puglia (de "hak" van de laars) of Calabrië (de "tip" van de laars).
Is er iemand van jullie die ervaring heeft met één van deze bestemmingen?
Welke reisbureaus kunnen jullie aanraden? En wat is er allemaal te zien?

Eva
13-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1028


debora
18-7-2014
 Meld misbruik4-11-2012 11:40:43

Mijn ouders zijn afkomstig van Calabrië. Als je sommige plaatsen in Italië vergelijkt met de verre reizen, kom je niets tekort hoor! Daarmee dat wij ook gaan kiezen voor ons huwelijksreis in Italië te doen.

Ik vind dat je daar nog de prachtigste plekken terug kan vinden, de zee is daar echt zuiver, de huizen nog zoals vroeger... Voor het toeristische moet je daar niet zijn. Maar als je houdt van het opsnuiven van de traditie en sfeer daar, ben je zeker aan het juiste adres. Zou dan is zeker opzoeken om naar Tropea te gaan (mijn ouders zijn er deze zomer geweest, heb er foto's van gezien) en daar is het gewoon prachtig!

Wij zijn nooit met een reisbureau geweest, dus daar kan ik je nie mee helpen...

als je er is graag wat foto's van ziet, kan ik ze wel doorsturen hoor!

groetjes



Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik4-11-2012 12:17:26

Als je een strandvakantie met witte stranden en blauwe zee zoekt is sardinie ideaal. Makkelijk en goedkoop te bereiken met ryanair. Best is een appartement te huren of er zijn ook leuke hotels. Best hotels googelen ipv reisbureau.



lorena
27-7-2013
 Meld misbruik4-11-2012 13:49:53

Ik zelf ben afkomstig van puglia, het is daar prachtig heel veel plaatsen om te bezichtigen heel lekker eten,super vriendelijke mensen ,en mooie stranden!!! Ook calabria is een aanrader! Ben er dees zomer 3weken geweest autotje ter plekkere gehuurd en volledig rond geweest!!! Ook daar lekker eten niet duur super vriendelijke mensen!!! Je moet op geen van beiden plaatsen gaan voor toerisme!!! Maar als jullie mooie plaatsen willen zien,mooie stranden , lekker wilt eten en zeker niet te duur wilt uitkomen dan zijn dees 2 plekken echte aanraders!!!! Als je nog meer tips wilt of specifieke plaatsen help ik je graag verder!!! Ook kan ik je foto's van beide plaatsen late zien!!



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik4-11-2012 14:59:41

Mijn man gaat me verrassen met een huwelijksreis. We zullen gaan als de kinderen op scoutskamp zijn en hebben dus maar een week. Ik hoop stiekem op italie en in het zuiden zijn we nog nooit geweest...Ik droom dus wel even mee (foto's mogen altijd gestuurd worden!)



Eva
13-9-2013
 Meld misbruik4-11-2012 15:46:31

Na veel opzoekwerk hebben we beslist om voor Calabrië te gaan, vooral omdat een overstap naar Sicilië dan ook tot de mogelijkheden behoort, evenals een boottocht langs verschillende eilanden, wat ons zeer leuk lijkt om te doen. Bedankt allemaal voor de tips! Nu alleen nog een organisatie zoeken waar we kunnen boeken



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik4-11-2012 21:09:30

Dag Eva. Misschien kan de reisgids van Caractère je ideetjes geven? Succes!



Carolien
28-9-2013
 Meld misbruik4-11-2012 22:18:52

Wij willen ook graag naar Italie voor onze huwelijksreis. Wat een luxe, niet te ver vliegen en toch midden in het paradijs! Een heel romantische plaats in Italie is de amalfi kust in het zuiden, met mooie dorpjes aan de kustlijn.



Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik5-11-2012 20:25:10

Weet iemand of deze regio goed doenbaar is maart? of veel regen dan?



Eva
13-9-2013
 Meld misbruik5-11-2012 21:12:58

In maart is het daar nog vrij koud, gemiddelde temperatuur van 16 graden



debora
18-7-2014
 Meld misbruik5-11-2012 22:20:05

zou toch ook nie in maart gaan hoor! vanaf juni is het daar al prachtig weer, maar maart is net iets te vroeg voor het prachtige weer te hebben! Allé, soms hebben ze chance en kunnen ze met pasen al in de zee zwemmen, maar is natuurlijk een risico dage neemt en zou spijtig zijn dat het hele tijd regent op huwelijksreis he! Dan bent ge precies nie weg geweest



Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik8-11-2012 11:55:55

Wij gaan naar 5 dagen naar Umbrië (midden-Italië). Zijn daar al geweest en ook daar is het prachtig en niet te toeristisch. Prachtige natuur en steden maar niet geschikt als strandvakantie. Je hebt er wel een meer.
Misschien een tip voor andere mensen die ook naar Italië willen.

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums