Terug naar overzicht
Je moet geen bruidskindje(s) nemen als je dat niet wil :) denk ik toch..Ze zou rozenblaadjes kunnen strooien voor je de kerk binnenkomt.. of de ringen naar voor dragen... Ik twijfel ook nog of ik voor bruidskindjes ga, want als ik dat doe zou ik er meteen 3 moeten vragen.. wat me teveel van het goede lijkt
Hey,Bruidsmeisjes hoeven zeker geen kleine meisjes te zijn hoor. Mijn drie zussen (17, 18 en 20) zijn mijn bruidsmeisjes. Ik vind dit veel persoonlijker dan 'zomaar' enkele kindjes uit te zoeken.
Leuk dat je zussen je bruidsmeisjes kunnen zijn :)Ik zou ook wel zo bruidsmeisjes willen, maar ik heb al 2 getuigenmisschien kan ik hen ook beetje als bruidsmeisjes dopen :)
bij ons totaal iets anders dan bruidsmeisjes .. wij hebben geen bruidskidjes , of bruidsmeisjes maar ik heb 2 bruidsjongens namelijk mijn jongere broer (22) en neef (20)...
Wij hebben (tot nog toe) 1 bruidsjongen die op de dag van de trouw 3,5jaar zal zijn. Het is het zoontje van mijn beste vriendin en hij fungeert ook als ringdrager.Vrienden van ons zijn zonder bruidskindjes getrouwd. Het is niet minder mooi daardoor, hoor. Als jullie je beter voelen er zonder, dan moet je dat vooral doen. Het is jullie dag tenslotte.
Ik twijfel ook aan de bruidskindjes... In de familie zijn er nog geen kindjes. Behalve mijn nicht die al een zoontje heeft, maar tegen dan is het nog maar 1 jaar en 3 maand. Mijn man heeft wel 2 nichten die 2 kindjes hebben (die tegen dan 2 jaar en 3 maand) zullen zijn.... Maar, wij zien die kinderen maar 1 x per jaar, dus wij hebben daar geen band mee. En die kent ook niemand van de suite, dus die gaan hele tijd naar de ouders lopen en het schijnt dat er eentje tussen zit die echt wel een karaktertje aan het kweken is. En wat heb je daar aan, aan bruidskindjes? Dus dan liever gene voor mij...
Wij hadden ook geen bruidskindjes. Wij hadden geen kleine kinderen in de familie en daarom hebben we besloten om geen andere kindjes te vragen ook, waarmee we totaal geen band hebben. Ze staan oa ook voor altijd op je trouwfoto's.Trouwringen werden gewoon door beide getuigen in een doosje in hun zak bijgehouden tot bij het uitwisselen van de ringen.
Wij nemen ook geen bruidskinderen hoor! Enkel mijn nichtje van 9 jaar die de ringen zal komen geven. Groetjes!