Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodiging met foto

  28-9-2006 10:50:06
Hallo,

hoewel nog tijd zat zou ik graag al wat ideetjes opdoen. Wij willen graag een uitnodiging met foto maar ik kan maar weinig voorbeelden hiervan vinden. Iemand die voorbeelduitnodigingen online weet staan want met google kom ik precies niet ver!

groetjes,
Astrid
08.09.2007

A
8-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 871


Ann-Sophie
9-9-2006
 Meld misbruik28-9-2006 11:59:16


Hey Astrid,

Wij zijn getrouwd op 09/09/06 en hadden ook een uitnodiging met een foto.
Als je wil kan ik ze wel eens doormailen. Je kan je me bereiken op ann-sophie.de.cuyper@pandora.be

groetjes
Ann-Sophie



Katrien
24-6-2006
 Meld misbruik28-9-2006 12:02:19

hey, wij hadden ook een uitnodiging met foto en veel leuke reacties op gehad. Als je je emailadres hier post zal ik ze ook eens doormailen.

Groetjes,

Katrien




Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik28-9-2006 12:47:07

Hey,

Ik zou dat voorbeeld ook graag krijgen.
Mijn adres: sissi.gevaert@pandora.be
Alvast bedankt!!!

Groetjes, Sissi



sabrina
7-7-2007
 Meld misbruik28-9-2006 12:47:56

hoi Katrien,

Zou je deze naar mij ook willen mailen aub?

sabrina_collin@hotmail.com

Bedankt,
Sabrina



A
8-9-2007
 Meld misbruik28-9-2006 12:52:22

Hey Katrien,

mijn emailadres is astridkeppens at hotmail punt com

Alvast bedankt!

Astrid
08.09.2007



davida
8-9-2006
 Meld misbruik28-9-2006 13:33:26

hey wij hadden ook een uitnodiging met foto als je wil kan ik ze altijd doorzenden.
grtjs



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik28-9-2006 13:36:03

ga es kijken op www.trouwshop.com (of nl) en dan naar forum onder de rubriek creatief daar vind je veel voorbeelden met foto van mensen die hun uitnodiging zelf gemaakt hebben waarvan er veel met foto zijn...

groetjes
sas677



A
8-9-2007
 Meld misbruik28-9-2006 14:13:33

Davida: graag!

Saskia: bedankt voor de tip!



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik28-9-2006 14:46:38

Wij hadden ook een uitnodiging met foto, veel werk aan gehad, maar veel reacties gehad dat het toch mooi was gedaan.

Voorbeeldje om onze site: www.katrienenphilippe.bruiloftsite.nl , en dan bij foto's.

groetjes
Katrien
30/9/06



A
8-9-2007
 Meld misbruik28-9-2006 15:06:21

Inderdaad heel mooi, Katrien! Bedankt en alvast veel plezier zaterdag!

Astrid



Valerie
25-8-2007
 Meld misbruik28-9-2006 16:03:55

Hoi,
Ik heb ooit een uitnodiging gekregen met de foto's erop van de ogen van de bruid en bruidegom, echt zeer schoon gedaan.
Dus gewoon de ogen stonden vooraan op de uitnodiging, dan ben je al benieuwd van wie de uitnodiging is hé, als je mooie ogen hebt is dat natuurlijk origineel hé.
Groetjes



Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik29-9-2006 7:44:38

Hallo,

wij hadden ook uitnodigingen met foto's, je kunt ze bekijken op
http://users.poink.be/Maarten-Mireille-Milan/index.php

Groetjes Mireille



Veroniek

 Meld misbruik30-1-2007 16:03:01

Hoi Astrid

Ik heb op dit forum ook een berichtje geplaatst met dezelfde vraag als jou... Ik heb totaal geen idee hoe we de foto zullen doen...

Heb jij veel voorbeeldjes gemaild gekregen? Zoja, zou je ze me ook eens willen mailen? vserraes@hotmail.com

Heb jij je foto ondertussen al gemaakt?

Alvast bedankt hoor!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info