Terug naar overzicht
volgens mij hebben ze van elsa wel witte hoor...heb er zien staan in onze trouwwinkel.Misschien eens in je winkel vragen of in een andere bruidswinkel.
Ik heb mijn kleed nog niet (ben zelfs nog niet gaan passen) maar weet wel al dat ik fel gekleurde schoenen eronder ga aandoen. Ik ben nl. zot van pumps en zou het jammer vinden als ik zo'n typische bruidsschoenen koop die ik daarna nooit meer aandoe. Ik twijfel nog tussen felrode of paarse (aangezien we met paars als hoofdkleur gaan werken). Maar eerst kleedjes passen :-)
Bij Zalando vind je echt witte schoenen(heb mijn bruidschoenen daar gevonden), je kan daar ook gewoon de kleur aanduiden!!! Ook super snelle verzending!!!
Bij Zalando vindt je lots of shoes. Je hebt niets te verliezen. Je kan zoveel bestellen als je wil. En je betaalt de schoen die je wil. Want het zijn gratis verzend en retour kosten. Ik en mijn toekomstige hebben onze schoenen daar besteld!!! We zijn erg tevreden over de service en is makkelijk!!!Groetjes
brantano !
Maar moet je bij Brandos niet eerst alles betalen, dan schoenen ontvangen en dan storten zij terug (indien je schoenen niet ok vindt)Dat vind ik persoonlijk nogal omslachtig :-/
Huh , ik zie net overal witte pumps :p Mijn kleed is ivoor dus daar draag ik dan best geen echt witte schoenen onder zeker?
Je moet zeker bij Elsa kijken weet zeker dat ze daar spierwitte schoenen hebben in hun collectie.
Ik ben daarstraks nog even in een andere bruidswinkel binnen gesprongen. daar lieten ze me ivoor, off-white en wit zien tegen een wit kleedje. Ik moet dus echt echt echt wel spierwitte schoenen vinden :-)een andere optie is : zwarte pumps, omdat mijn jurk een brede zwarte band heeft.maar de verkoopster van de winkel waar ik daarstraks was, raadde dit af !? jullie mening?ik ga volgende week een stukje vb-stof van mijn kleedje halen (Jagré), en dan ineens zien of ze in die winkel nieuwe witte modellekes hebben :-)