Nu Online
Momenteel zijn er 218 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

echte witte bruidsschoenen?

11-10-2012 22:54:44
Hallo,
aangezien mijn jurk wit is, en niet ivoor, zal ik op zoek moeten naar witte pumps.
blijkbaar vind ik op websites vooral ivoor en cremekleurig.
weet iemand waar je ook de witte schoenen kan vinden?
op vb de site van elsa coloured en nina fiarucci vind je veel schoenen, maar meestal in ivoortinten....
wie heeft waar welke WITTE gevonden? :-)
want ivoor onder een wit kleedje lijkt mij niet zo geweldig :-)

zwarte pumps blijft ook een optie, maar dat is in geval van nood....

groetjes
Carrie

Carrie
13-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 792

Inge
20-7-2013
 Meld misbruik12-10-2012 7:36:40

volgens mij hebben ze van elsa wel witte hoor...heb er zien staan in onze trouwwinkel.
Misschien eens in je winkel vragen of in een andere bruidswinkel.

Veva
28-9-2013
 Meld misbruik12-10-2012 8:51:05

Ik heb mijn kleed nog niet (ben zelfs nog niet gaan passen) maar weet wel al dat ik fel gekleurde schoenen eronder ga aandoen. Ik ben nl. zot van pumps en zou het jammer vinden als ik zo'n typische bruidsschoenen koop die ik daarna nooit meer aandoe.
Ik twijfel nog tussen felrode of paarse (aangezien we met paars als hoofdkleur gaan werken). Maar eerst kleedjes passen :-)

debbie
18-5-2013
 Meld misbruik12-10-2012 10:46:15

Bij Zalando vind je echt witte schoenen(heb mijn bruidschoenen daar gevonden), je kan daar ook gewoon de kleur aanduiden!!! Ook super snelle verzending!!!

Brigitte
28-12-2012
 Meld misbruik12-10-2012 10:49:34

Bij Zalando vindt je lots of shoes. Je hebt niets te verliezen. Je kan zoveel bestellen als je wil. En je betaalt de schoen die je wil. Want het zijn gratis verzend en retour kosten. Ik en mijn toekomstige hebben onze schoenen daar besteld!!! We zijn erg tevreden over de service en is makkelijk!!!
Groetjes

Nathalie
11-5-2013
 Meld misbruik12-10-2012 10:57:41

brantano !

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik12-10-2012 12:41:02

Maar moet je bij Brandos niet eerst alles betalen, dan schoenen ontvangen en dan storten zij terug (indien je schoenen niet ok vindt)Dat vind ik persoonlijk nogal omslachtig :-/

Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik12-10-2012 13:21:14

Huh , ik zie net overal witte pumps :p
Mijn kleed is ivoor dus daar draag ik dan best geen echt witte schoenen onder zeker?

Stephanie

Meld misbruik17-10-2012 20:42:55

Je moet zeker bij Elsa kijken weet zeker dat ze daar spierwitte schoenen hebben in hun collectie.

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik17-10-2012 23:26:33

Ik ben daarstraks nog even in een andere bruidswinkel binnen gesprongen. daar lieten ze me ivoor, off-white en wit zien tegen een wit kleedje. Ik moet dus echt echt echt wel spierwitte schoenen vinden :-)

een andere optie is : zwarte pumps, omdat mijn jurk een brede zwarte band heeft.
maar de verkoopster van de winkel waar ik daarstraks was, raadde dit af !? jullie mening?

ik ga volgende week een stukje vb-stof van mijn kleedje halen (Jagré), en dan ineens zien of ze in die winkel nieuwe witte modellekes hebben :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...