Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

traiteur 't Keukentje/Taverlani/Geers

  11-10-2012 15:49:52
Hallo iedereen,

wij zijn momenteel op zoek naar een geschikte traiteur en we vroegen ons af of iemand recente ervaringen heeft met traiteur 't Keukentje uit Roeselare, Taverlani uit Hertsberge of Geers uit Brugge.

Alvast bedankt!

Groetjes,

Liesbeth

Liesbeth
10-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 2347


Bruid
17-8-2013
 Meld misbruik11-10-2012 19:36:14

Hoi Liesbeth,

Ik heb ooit ook nog geïnformeerd voor traiteur Geers maar voor wat wij zochten, vielen ze vrij duur uit. Wij hebben wel enkel geïnformeerd naar de eetstandjes dus misschien valt de rest beter mee? Ze zijn wel heel vlot te contacteren en vriendelijk.

Veel succes!



sofie
8-9-2012
 Meld misbruik12-10-2012 7:17:24

Dag Liesbeth,

Wij hebben gewerkt met Taverlani en waren supercontent. Alles was lekker, goede en vlotte bediening. Ik denk dat ie toch een van de goedkopere is. Als je bij hem langsgaat weet je onmiddellijk wat alles kost.
Ik ken iemand die met 't keukentje gewerkt heeft en was daar ook heel enthousiast over. Maar ik vermoed dat zij wel duurder zijn...

Groetjes xxx



Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik12-10-2012 7:50:44

ik was al enkele keren als gast op plekken waar Taverlani traiteur was en dat was telkens super in orde. genoeg, mooi verzorgd en lekker.



Liesbeth
10-8-2013
 Meld misbruik12-10-2012 8:19:53

Dat klinkt al goed. We zijn gisteren bij Taverlani langs geweest en het eerste gesprek voelde onmiddellijk goed aan. Nu nog een afspraak versieren bij 't Keukentje en dan beslissen. :-)



Joke
25-5-2013
 Meld misbruik12-10-2012 18:04:16

Heey,

Mijn zus heeft enkele jaren geleden haar trouw gedaan met het t'Keukentje en ik moet zeggen dat dat echt wel het trouwfeest was waar ik al het allerbeste gegeten heb! (en wij gaan geregeld eten..). De receptie was echt van top niveau! Heel de tijd verfijnde hapjes... als het binnen je budget past, kan ik het alleen maar aanraaden!

Groetjes



Jozefien
31-8-2013
 Meld misbruik15-10-2012 15:15:58

Wij waren zelf ook op zoek naar een traiteur, tot vandaag dan. Want we hebben beslist om met Taverlani te werken, overal goeie kritieken en ook goeie referenties van kennissen, alles is ook mogelijk, aanpassingen aan de menu's ook. Ik ben ook gaan informeren bij 't Keukentje in Roeselare, dat was begin september, en tot op vandaag heb ik nog geen antwoord met prijsofferte terug gekregen... Die persoon vond ik ook helemaal niet zo vriendelijk, beetje uit de hoogte zelfs. 't Keukentje werkt heel anders dan de meeste traiteurs, en hij vond BBQ ook te min, ik hoorde het aan de toon... De prijs is er uiteraard ook na, vrees ik. Ik denk niet dat je Taverlani en 't Keukentje mag vergelijken met elkaar, het is iets helemaal anders.



Liesbeth
10-8-2013
 Meld misbruik18-10-2012 21:21:32

We zijn ondertussen ook bij 't Keukentje en Tim Geers geweest. Het gesprek met 't Keukentje is ons niet zo goed bevallen.
Ons gesprek met Tim Geers daarentegen was echt heel leuk, open en veelbelovend. We zijn benieuwd naar de offerte. :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info