Nu Online
Momenteel zijn er 277 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuumpjes voor de bruidskindjes

  10-10-2012 21:57:05
Hy iedereen,

Wij willen onze bruidskindjes (misschien) graag in zo'n mini-bruidspaarpakjes kleden. Het hangt wat af van de prijs. De jurkjes voor de meisjes zou ik eventueel in Rijsel kopen, je kan er leuke jurkjes vinden voor zo'n 30 euro. die kunnen ze nadien ook nog eens aan doen om 'prinses' te spelen, zeg maar... Voor onze twee jongentjes ligt dat moeilijker, als je voor hen een kostuumje koopt doen ze dat nadien nooit meer aan. Ik vroeg mij af of je dat ook kan huren, hoeveel dat zou kosten, en of iemand ook een goed adres kent in het West-Vlaamse?

Groetjes,
Mieke

Mieke
27-4-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 926


liselot
8-6-2013
 Meld misbruik10-10-2012 22:32:01

in gentlemen in izegem verhuren ze da voor de kids
gtjs lotje



Sonja

 Meld misbruik10-10-2012 23:16:29

Hoi Mieke,
Mijn zus heeft die voor haar trouw gehuurd bij Labaere in Zottegem, want voor kindjes is dit idd. niet zo gemakkelijk te vinden. Veel succes.



rafa
6-5-2011
 Meld misbruik11-10-2012 8:18:56

hei..
ik heb het kostuumpje voor mijn zoontje besteld via www.suitsyouwell.nl
het koste er 30 euro, dus vind ik persoonlijk nog meevallen, voor een 3 delig kostumeke en wit hemdje erbij.
ze hebben daar ook prachtige kleedjes voor meisjes,
je moet maar eens gaan kijken, en de service is ook heel goed, (vb dasje voor zoontje was wat beschadigd, gemaild, en dag erna had ik al een nieuwe...)



Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik11-10-2012 15:23:26

ik ook via suits you well voor mijn zoon. snel geleverd. ik betaalde 39 euro voor 3-delig kostuum en hemd. spotgoedkoop dus.
huren voor kinderen is moeilijker en ik vermoed dat je al snel boven die 39 euro gaat komen.

ps: als je de maat eens wil passen, kun je naar bruidskledij steven in torhout gaan. het zijn praktisch dezelfde kostuumpjes. daar kun je ze ook kopen, maar ze kosten 100 euro. ssssht... niet verder vertellen. je hebt suits you well en humpiedump, op die 2 sites kun je kijken, beiden betaalbaar. (veel jurkjes bij steven zijn trouwens op humpiedump te vinden)

succes in je zoektocht!



Silke
5-7-2013
 Meld misbruik22-10-2012 7:38:04

Zou het toch eerst overleggen met de ouders
Mijn zoontje steken ze echt niet in een lelijk kostuumpje zelfs niet dat je het zelf betaald.
En ons dochtertje kleed ik ook wel zelf.Of ze komen niet mee die dag of ik beslis zelf wat ze aandoen. Natuurlijk wel iets gepast voor die dag maar het zijn toch mijn kinderen



Carla
12-4-2013
 Meld misbruik16-11-2012 12:24:56

Hey,

Ik volg dit onderwerp ook.
Waar is die winkel in Rijsel?

Al bedankt :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...