Terug naar overzicht
Heyla, ik heb eerst vooral veel op internet zitten kijken naar wat ik leuk en mooi vond voor bij mijn jurk. Met die in gedachte ben ik naar het centrum gegaan en heb ik in de etalages van bijna alle juweliers gekeken en ben ik maar bij 3 winkels echt binnen geweest. Ik wist wat ik wou en dat maakte het ook gemakkelijker, ik had ook een budget en had ter plekke besloten erover te gaan omdat ik de juwelen had gevonden! Hetgeen jij opsomt is zeker niet teveel. Ik had een haarbloem, armband en oorbellen en een schouderband die goed genoeg blonk. Wat ik eventueel zou doen is (als je kunt) wachten tot de solden, misschien vind je dan iets leuks aan een betere prijs die binnen je budget past en dan heb je ook een bredere gamma (ik weet natuurlijk niet wat je budget is). Geniet ervan en shop shop shop :D
Mijn juweeltjes kwamen van Lemony, zeker hun site is checken ;)Succes ermee!
ik weet natuurlijk niet van waar je bent maar bij ons in de buurt (maldegem) hebben we studio rozenwolkje. zij maakt juwelen voor niet veel geld en als je een idee hebt van hoe jet wil dan kan ze dit zo maken. groetjes
http://www.groupon.be/deals/aalst/Envy/11418698?nlp=&CID=BE_CRM_1_0_0_283&a=1580Je moet eens kijken is juist promotie!
Is wel mooi op groupon maar is die site wel te betrouwen?
Ja hoor heb er al 2 keer iets op gekocht
Op Etsy kan je ook veel vinden.of bij Twice as Nice, Ti Sento, Inno (veel aparte merken), Swarovski, ...het hangt er een beetje van af of je vb 50€ budget hebt of 500€ zelf twijfel ik ook wat ik allemaal zou kopen... mijn bustierkleed is ook redelijk eenvoudig zonder veel tralala.ik ga namelijk online bestellen en zou dus best wel vanalles bestellen en dan zien wat er wel of niet allemaal gaat. ik ga bestellen : oorbellen, ketting, armband, soort diadeem/tiara en een klein haarspeldje (omdat ik nog niet weet wat ik met mijn haar ga doen bestel ik beide)als ik dan nog eens ga passen, kan ik alles meenemen en zien wat ik wel of niet combineer, want ik ben bang dat de ketting misschien teveel is (heb lange oorbellen)
bij Kruidvat, C&A enz heb je een juwelenmerk (ik denk SIX), die hebben ook winkelkes. zij hebben vaak hele mooie en goedkope spulletjes.vooral als je parels mooi vind, kan je daar scoren.ik ga zelf bestellen op www.glitzysecrets.com
@ Katrien: ook dat ze moesten opsturen dan? Ik hoor daar vaak slechte reclame van. Collega van mij kreeg bericht dat ze uitverkocht waren en die heeft zes maanden moeten wachten voor ze haar geld terugkreeg.Ik heb ene keer een bon besteld die je onmiddellijk in uw mailbox kreeg.
Ik heb de mijne gekocht bij Linea Raffaelli zelf (ketting en armband), mijn oorringen zijn van Ti Sento ;-). grts
Ja hoor en een week nadien had ik dat thuis toegekregen
Wat een super goeie site Carrie!
Wat zijn de verzendingskosten bij glitzysecrets?
Ik dacht 8 € zoiets...
Mag ik nog is trouwen???Amaaai...mooie site Carrie!!
Je kan u ook inschrijven op de site vente-exclusive.com of outlet en komen dikwijls juwelen die toch spot goedkoper zijn dan in de winkel en toch nog merk! Ze zijn soms van het vorige collectie maar niemand ziet dat Ofwel kan je u bevrage als iemand ze zelf maakt, mijn oog is wel op ne site gevallen http://www.alittlemarket.com/boutique/bijoux_de_reine_c... dat ik toch heel mooi vind en je kan u fantasie helemaal laten gaan. Het is dan ook veel persoonlijker dan van in een juwelierswinkel...Veel succes
Ik heb mijn juwelen gekocht waar ik mijn kleed gekocht heb bij Linea lin in Lochristi. Ik heb wel niet naar de prijs gekeken want ik had een sponsor bij (hihi).. Ik had mijn kleed aan en toen heeft de verkoopster mij halskettingen aangedaan (ze heeft dit wel niet gepushed, heb dit zelf gevraagd). Ik moet zeggen. Ik heb iets gekozen die ik misschien niet zou kiezen moest ik dit gewoon in de etalage zou zien liggen. Het was pas als ik het aanhad dat ik het héel mooi vond. Veel succes nog