Terug naar overzicht
Ik bezocht begin dit jaar een trouwbeurs en daar waren veel verschillende winkels aanwezig. Daarna heb ik nog zo'n tweetal "traditionele" winkels bezocht en heb ik uiteindelijk mijn droomjurk gewoon in de Inno gevonden! Ik zou zeggen: als je iets tegenkomt dat je erg bevalt, niet twijfelen en kopen want er is zoveel keuze en zoveel stijlen, op de duur weet jet het niet meer en uiteindelijk draag je die jurk maar 1 keer!Binnen 25 dagen is het al zover voor mij!Sophie
Hoi Marijke,Ikzelf heb ongeveer 7 winkels bezocht, maar k ben dan ook een eeuwige twijfelaar. Het echte waaw-gevoel heb ik niet echt gehad, maar ben wel heel tevreden van de uiteindelijke keuze!Mijn vriendin heeft slechts 2 winkels bezocht. Zij vond haar droomjurk onmiddellijk.Groetjes en veel succes!An 13-08-05
Ik heb mijn kleed gekocht in de 2de winkel die ik binnenstapte.Katrien30/9/06
Hey,ik heb drie winkels gedaan, maar had mijn keuze eigenlijk al gemaakt in de eerste winkel. Nadien was het gewoon prijzen vergelijken...Groetjes,Lieve
Hey,Ik heb mijn droomkleed gevonden in de eerste winkel.Ik ben daarna nog naar 3 andere winkels geweest omdat je toch maar 1 keer in je leven bruidsjurken kan passen. Maar ik ben uiteindelijk bij mijn eerste gedacht gebleven want bij dat kleed had ik echt een waauw-gevoel. In die andere winkels was het passen niet meer zo fijn omdat niets kon tippen aan dat eerste kleed en dus verveelde het passen snel.Groetjes, Sissi
Hoi,Ik heb nog maar 1 winkel gedaan en heb daar al twee hele mooie kleedjes gezien. Ik heb besloten om hierna nog maar 1 winkel te doen en dan te beslissen. Ik vrees als ik teveel winkels doe en teveel kleedjes pas, dat ik op den duur niet meer ga kunnen kiezen.Groetjes,Kirsten 09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Hoi, Ik heb 3 winkels gedaan, overal wel iets wat ik leuk vond, maar niet echt wauw. In de derde winkel had ik het wel en eigenlijk trekt het wel allemaal een beetje op elkaar. Groetjes, Els
hey ik had maar 1 winkel gedaan en maar 1 kleed aangehad ook ik denk dat dat afhangt als je je gedacht vind of nie.grtjs